Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Några tips på hur jag ska förbättra den :P?

Inom en timme så är det ett kontaktfält istället för en epostadress vid "skicka in" iaf.

Edit2:

Nu är meddelandefältet där, nästa projekt är en ny meny!

Edit3:

Menyn är där nu.

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Skrivet (redigerat)

Jag skapar ett nytt html för varje sida ja, jag använder mig utav php på kontakt-formuläret. Sen använder jag mig utav CSS som gjort färgerna och stilen på sidan endast. Hur gör jag för att skapa endast 1 html-dokument med hjälp utav CSS och html då? någon guide som kanske finns?

Edit - såg misstaget att jag inte fixat menyn på vissa sidor, ska fixas direkt.

Skrivet

Sen använder jag mig utav CSS som gjort färgerna

Finns ju inga färger :lol:

Förstår inte vad du menar med "Hur gör jag för att skapa endast 1 html-dokument med hjälp utav CSS och html". Men jag skulle gjort en PHP sida med en id som laddar dokumentet man önskar som jag gjort för medlemmarna på min sida: http://wasd.nu/profile.php?id=1

Skrivet (redigerat)

Menyn har färger :P.

Jag kan tyvärr inte PHP alls, jag har nästan helt och hållet kopierat denna kontakt-formulär, kan knappt CSS också :/ (fast det är ju css jag försöker lära mig just nu :lol:)

Skrivet (redigerat)

Ser rätt ut, dock är det nya färger nu. Ni tyckte ju att det verkade vara så tråkiga färger ;)

Beroende på hur längden av alla LM blir så kommer jag ha cirka 10 LM på startsidan också.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...