Ratchet Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (redigerat) nu visade dom den på nyheterna :unsure: fast dom tog bort precis inna dom började "skära" Men går den filmen ut på att se några som skär av huvet på en amerikan? Det är ju hur j*vla sjukt som helst asså! Det är som Potter säger, Saddam hade en massa efterhängaresom var lika knppa som han men den största delan, vilket jag tror kan vara mer än 78 %, är oskyldiga men bryr sig amerikanarna? NEJ! Bush säger att de släpper ut mat till irakierna under krigen men han verkar ju tycka att det är extra kul om manten råkar hamna på ett minfält. Stackars de som hämtar den! Plus att det är ju inte den nyaste och frächaste maten de får! När jag var liten så gillade jag Bush men då fattade jag inte vad han egentligen höll på med! Redigerat 30 Juni 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 han e ett svin!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Svin låter nästan för snällt att kalla honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ja men han e helt sjuk.....!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 man vill inte tänka på det här :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Nä, helst inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 vi får ju se vad som händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag tror (och hoppas) att bush förlorar valet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 ja tänkte att om nån ville se så kan ni ju gå in på ogrish.com men ni borde tänka på det tills ni dör har särtt den ingen fin syn men allsådet ser ut att låta lite konstigt händerna e för vita för att vara från en från iraq för lite blod på golvet har slagit i huvudet och blödde mer kniven är för liten för att kunna skära av ett huvud den e en sån dära köks kniv + att dom säger allah ho acbar vilket betyder gud e störst men dom utrycker det fel.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jag har varit inne på rotten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag kommer nog inte se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.