Hoppa till innehåll

Uppföjning Till "tortyren"

Ytterman

Rekommendera inlägg

nu visade dom den på nyheterna :unsure:

fast dom tog bort precis inna dom började "skära"

Men går den filmen ut på att se några som skär av huvet på en amerikan?

Det är ju hur j*vla sjukt som helst asså!

Det är som Potter säger, Saddam hade en massa efterhängaresom var lika knppa som han men den största delan, vilket jag tror kan vara mer än 78 %, är oskyldiga men bryr sig amerikanarna? NEJ! Bush säger att de släpper ut mat till irakierna under krigen men han verkar ju tycka att det är extra kul om manten råkar hamna på ett minfält. Stackars de som hämtar den! Plus att det är ju inte den nyaste och frächaste maten de får! När jag var liten så gillade jag Bush men då fattade jag inte vad han egentligen höll på med!

Redigerat av Ratchet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 114
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

ja tänkte att om nån ville se så kan ni ju gå in på ogrish.com men ni borde tänka på det tills ni dör har särtt den ingen fin syn men allsådet ser ut att låta lite konstigt händerna e för vita för att vara från en från iraq för lite blod på golvet har slagit i huvudet och blödde mer kniven är för liten för att kunna skära av ett huvud den e en sån dära köks kniv + att dom säger allah ho acbar vilket betyder gud e störst men dom utrycker det fel..........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...