↗ till inläggetOm ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?
För att jag inte riktigt bryr mig om FM, bara så kul när KrejzyCake säger att han inte skickat. :lol:
↗ till inläggetOm ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?
För att jag inte riktigt bryr mig om FM, bara så kul när KrejzyCake säger att han inte skickat. :lol:
↗ till inläggetVa vänta vadå?Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?
Jag var med och behövde inte skicka in några FM icke. o.O
↗ till inlägget↗ till inläggetVa vänta vadå?Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?
Nej, men dom som inte ansågs ''coola'' nog och ville vara med i spelet fick betala tusen fm till trådskaparen, om jag förstått det rätt.
Lycka till. De flesta som kommer med en tråd som är i stil med "omg, ska göra ett fett bra spel, behöver hjälp, ni får va med!!1111" brukar aldrig bli färdiga, mystiskt nog.
↗ till inläggetLycka till. De flesta som kommer med en tråd som är i stil med "omg, ska göra ett fett bra spel, behöver hjälp, ni får va med!!1111" brukar aldrig bli färdiga, mystiskt nog.
-.-
Det här prjectet när nedlagt
↗ till inlägget↗ till inläggetOm ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?
Va vänta vadå?
Nej, men dom som inte ansågs ''coola'' nog och ville vara med i spelet fick betala tusen fm till trådskaparen, om jag förstått det rätt.
Okej, men han är ändå bannad nu så bara att låta denna tråd dö :]
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in