GZT Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jo det håller jag med dig om Guggo. Fast Psycho har ju inte samma variant av skräck som modernare filmer. Duschscenen blir ju läskig eftersom man inte ser mördaren exakt när det händer utan man ser bara vattnet blir svartare som tyder på att blodet rinner ner. Saw-filmerna är bara skit, finns ingen mening att se de alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Halloween 2 såg jag för ett par dagar sen, lite halvläskig. Michael Myers är biff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jo det håller jag med dig om Guggo. Fast Psycho har ju inte samma variant av skräck som modernare filmer. Duschscenen blir ju läskig eftersom man inte ser mördaren exakt när det händer utan man ser bara vattnet blir svartare som tyder på att blodet rinner ner. Saw-filmerna är bara skit, finns ingen mening att se de alls. Fast dusch-scenen är ju inte så läskig eftersom man redan kände till den innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jo det håller jag med dig om Guggo. Fast Psycho har ju inte samma variant av skräck som modernare filmer. Duschscenen blir ju läskig eftersom man inte ser mördaren exakt när det händer utan man ser bara vattnet blir svartare som tyder på att blodet rinner ner. Saw-filmerna är bara skit, finns ingen mening att se de alls.Saw II är nog den bästa av alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Tycker idén med Saw är jävligt skön iallafall, och framförallt ettan men också tvåan är ju bra respektive godkänd. Men nu har det ju urartat till världens största mjölkning tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Har köpt IT nu och den är ganska bra fast den kunde vara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 scooby doo är inte ens en skräckfilm det är en barn film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) The Hills Run Red Frontier(s) Redigerat 8 Augusti 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Den kanske är bra nån som har nå mer förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Wolf Creek The hills have eyes (2 filmer) Hellraiser (8 filmer) Martyrs Hyfsat populära filmer, du kanske redan sett dom dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Nej det har jag inte dom ända skräckfilmerna jag har sätt är scream fredagen den 13 th drag me to hell frankenstine och IT är dom ända jag kan komma på så skulle verkligen behöva mer skräckfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 The descent 1 & 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.