Hoppa till innehåll

Vad Skulle Du Göra Om Du Fick En Önskning?


kattus
 Dela

Rekommendera inlägg

Att jag kunde magi, så jag kunde fixa allt utan önskningar :P

 

om du kan fixa äkta kärlek med magi så skulle jag beundra dig

 

och då menar jag ÄKTA

 

Vem fan bryr sig i kärlek? B)

 

När du är 25+ och sitter hemma själv samtidigt som du insett hur värdelöst det är att sitta vid datorn hela dagarna. Då bryr du dig!

 

je men just nu bryr jag mig inte

 

Jag skulle önska mig en tjuga så jag kunde köpa en cola. ;_;

+1 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst JespOL

Att alla cheaters skulle åka bort!

Det var en jävla önskning, och du önskar inte att du får 100 0000 0000 $?

 

 

Han är sur på COD, och det bästa är ju att han själv använder aimbot. lawl

 

Iallafall, lite stålar (sisådär... 10 miljarder) skulle ju sitta fint :)

 

Hur ska jag kunna spela cod om jag har eldat upp det ditt retard?

Jag skulle inte ens vilja köra cod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att alla cheaters skulle åka bort!

Det var en jävla önskning, och du önskar inte att du får 100 0000 0000 $?

 

 

Han är sur på COD, och det bästa är ju att han själv använder aimbot. lawl

 

Iallafall, lite stålar (sisådär... 10 miljarder) skulle ju sitta fint :)

 

Hur ska jag kunna spela cod om jag har eldat upp det ditt retard?

Jag skulle inte ens vilja köra cod.

 

Nerd rage ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fags osv. som bara vill rädda barnen, fattar ni inte att allt kretsar runt pengar?

själv skulle jag väldigt gärna ta emot 10 000 miljarder euro. Då kunde jag rädda alla fattiga, bota alla sjukdomar samt leva livet i lyx hur länge jag ville och ha en stor del pengar över.

 

seems like i win.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag faktist har hittat ett kryphål i "inga fler önskningar"- tjafset

 

Om jag önskar att min kompis fick min önskning, så kunde ju han önskat att jag hade fler önskningar

för trådskaparen sa att man inte fick fler önskningar, men han sa inte att en annan får önska att man hade fler önskningar?

 

on topic: Lynott och skrev faktist nått bra där, att önska sig pengar så man kunde bota alla från sjukdomar och ge alla mat, och samtidigt få mycket pengar över själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dags att spela pain-in-the-ass. :D

 

fags osv. som bara vill rädda barnen, fattar ni inte att allt kretsar runt pengar?

själv skulle jag väldigt gärna ta emot 10 000 miljarder euro. Då kunde jag rädda alla fattiga, bota alla sjukdomar samt leva livet i lyx hur länge jag ville och ha en stor del pengar över.

 

seems like i win.

 

Bara så ni vet så skulle 'oändligt' (eller väldigt mycket) med pengar göra den valuta som ni har pengarna sparade i (nästan) värdelöst. Pengarnas värde kommer just från att man inte har fri tillgång till det.

Det bör därför vara mer effektivt att önska extra resurser och inte pengar. Säg till exempel att du vill önska mat som räcker till 1000 miljarder individer. Även om du skulle önska dig 10100 euro så finns det inte mat nog på jorden till att mätta så många personer. Det är därför bättre att just önska att dessa 1000 miljarder människor får mat.

Ökade pengar ger inte ökade resurser.

 

---

Jag tror jag faktist har hittat ett kryphål i "inga fler önskningar"- tjafset

 

Om jag önskar att min kompis fick min önskning, så kunde ju han önskat att jag hade fler önskningar

för trådskaparen sa att man inte fick fler önskningar, men han sa inte att en annan får önska att man hade fler önskningar?

Trådksaparen sa inga mer-önskningar grejs. Hur du får de spelar ingen roll.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Korrekt fakta Mezox, IRL vill säga, men nu är det så att det är en ande som kan trolla som fixar allt. Han tar inga resurser från moder jord utan har använder sig av en helt annorlunda teknologi som vi människor inte vet hur det fungerar.

Fact- Sakerna/Pengarna/Maten kommer via en trollformel inte utav att skapas/tryckas/odlas.

http://www.carlcritchlow.com/Resources/djinn.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fags osv. som bara vill rädda barnen, fattar ni inte att allt kretsar runt pengar?

själv skulle jag väldigt gärna ta emot 10 000 miljarder euro. Då kunde jag rädda alla fattiga, bota alla sjukdomar samt leva livet i lyx hur länge jag ville och ha en stor del pengar över.

 

seems like i win.

Haha du kommer inte kunna bota alla sjukdomar med bara lite mer pengar. Tror du dom inte redan håller på att forskar? Och tror du deras kunskap vidgas om dom får lite mer pengar? Haha nej du.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...