↗ till inläggethan stavade ju rätt -.-↗ till inläggetvart har du lärt dig stava?
Nvm, du hade stavat det rätt åt h*n*m
↗ till inläggethan stavade ju rätt -.-↗ till inläggetvart har du lärt dig stava?
Nvm, du hade stavat det rätt åt h*n*m
↗ till inläggetJag skulle önska att allting var gratis för mig.↗ till inläggetNo mercy. :)Bota min diabetes :(
Jag skulle önska mig alla klasser på level 80 i wow!!!!
Nej faktiskt så skulle jag önska att USA skulle låta resten av världen vara ifred om inget seriöst ingripande med vettig anledning skulle behövas. Är ganska nöjd med mitt eget liv just nu.
En snygg tjej som älskar mig i all evighet :wub:
Sverige skulle gå ut EU och minska invandringen (eller göra det svårare för invandrare som inte borde vara här, alltså inte (de som sköter sig)
En önskning varje dag.. Resten av livet!
Att jag var nöjd med mig själv.
Skulle önska mig en super-betjänt, en betjänt som kan göra jobbiga saker som att diska, laga mat eller städa på nolltid och uppskatta sitt arbete till hundra, det skulle vara en tjej som även avgudar mig när hon inte gör skitgörat i hemmet och skapa sweet sweet love till mig i flera timmar, denna super-betjänt skulle även kunna ingå andra former, hon kan t.ex. bli mig och göra prov, för hon pluggar ju på nolltid och kan allt.
Skulle jag bli uttråkad på att inte göra något annat än att spela tv-spel, festa och ha sex skulle denna tjej kunna flyga mig till tropiska öar på två röda.
Att jag skulle bli världshärskare B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in