Hejsan, förut har jag hört talas om Wow böcker i en tråd och jag undrar vad dom heter?
Jag har provat att googla men hittar bara guider.
Tänkte att det kunde bli intressant läsning.
Vill inte ha oseriösa svar, bara rakt på sak.
Hejsan, förut har jag hört talas om Wow böcker i en tråd och jag undrar vad dom heter?
Jag har provat att googla men hittar bara guider.
Tänkte att det kunde bli intressant läsning.
Vill inte ha oseriösa svar, bara rakt på sak.
↗ till inlägget
tackar, men jag menar alltså namnen på böckerna i ordning, alltså i vol1 Whatever namnet är
vol2 What ever
http://en.wikipedia.org/wiki/Warcraft:_The...#External_links
De som står på Books och Comics är vad du söker antar jag.
↗ till inläggetDet finns ingen ordning :rolleyes:↗ till inläggettackar, men jag menar alltså namnen på böckerna i ordning, alltså i vol1 Whatever namnet är
vol2 What ever
har med funderat över att läsa böckerna, men de flesta är väl på engelska? =P
kan rekommendera warcraft archive och tides of darkness
↗ till inläggetAlla antar jag.har med funderat över att läsa böckerna, men de flesta är väl på engelska? =P
↗ till inläggetNej, Sunwell-trilogin finns på svenska http://www.sfbok.se/asp/serie.asp?Serie=2917↗ till inläggetAlla antar jag.har med funderat över att läsa böckerna, men de flesta är väl på engelska? =P
jo det var en gång en häst och dansade, då sa per lennartsson till hästen som dansade att han var ful och då kom en gubbe och sa till per lennartsson som sa till hästen som dansade att den var ful att hästar kan flyga och då kom darff väjder och sa till gubben som sa till per lennartsson som sa till hästen som dansade att den var ful att hästar kan flyga !
:cool:
:meddum:
:thanks:
|
darff väjder v
↗ till inläggetjo det var en gång en häst och dansade, då sa per lennartsson till hästen som dansade att han var ful och då kom en gubbe och sa till per lennartsson som sa till hästen som dansade att den var ful att hästar kan flyga och då kom darff väjder och sa till gubben som sa till per lennartsson som sa till hästen som dansade att den var ful att hästar kan flyga !
:cool:
:meddum:
:thanks:
|
darff väjder v
va?
OJOJ :D
Inte visste jag att det fanns böcker :P Asså varenda WoW bok på svenska ska jag köpa :)
Jag är aldrig så värst intresserad utav böcker men nu när det gäller WoW så.. :D
↗ till inläggetDet finns inga översatta till svenska :rolleyes:OJOJ :D
Inte visste jag att det fanns böcker :P Asså varenda WoW bok på svenska ska jag köpa :)
Jag är aldrig så värst intresserad utav böcker men nu när det gäller WoW så.. :D
Serietidningarna finns dock på svenska! Men översättningen suger fullständigt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in