Hoppa till innehåll

Vad Gör Ni Moderatorer?


Rekommendera inlägg

Lite roligt är det ju att så fort någonting händer på fuska.se så är oftast alltid TheCat, Dave37 och WASD som är misstänkta...

Lite roligt att så fort något händer i Sverige så blir Hells Angels, Bandidos och OG misstänkta!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite roligt är det ju att så fort någonting händer på fuska.se så är oftast alltid TheCat, Dave37 och WASD som är misstänkta...

Lite roligt att så fort något händer i Sverige så blir Hells Angels, Bandidos och OG misstänkta!

 

Fast TheCat, Dave37 och WASD är väl inte direkt kända för kriminella aktviteter, amIrite?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men chansen finns väl att de är..."kända" för att orsaka "problem" (i brist på bättre ord). När någon blir mördad i en drive by i Göteborg så misstänker inte polisen brevbäraren Beng-Göran från Brunnflo i första hand. Man börjar titta på de man anser troligast. Kommer man fram till att personen man utreder är oskyldig så går man vidare.

 

Nu vet jag inte, men det är antagligen så moderatorerna gör också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Okey så här var det.

Fuska.se körde ett jävla gissningsspel om vilka som var "the bad guys".

Och vilka fick skiten?

Jo, kattgruppen.

 

Vad jag inte förstår är varför dem stänger av alla medlemmar i KG för att en enstaka person har gjort någonting.

Det här var så jävla lågt att det inte är sant.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yay Jag är inte "bannad" längre. Skickade ett mail till fuska att jag inte fatta ett skit :D men stör mig på att KG och ankgruppen är nere. Om dom nu öppnar det igen så kanske några trådar är borta eller rensade? =O (inte för att jag tror det men)

Redigerat av DAMPAINTEH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yay Jag är inte "bannad" längre. Skickade ett mail till fuska att jag inte fatta ett skit :D men stör mig på att KG och ankgruppen är nere. Om dom nu öppnar det igen så kanske några trådar är borta eller rensade? =O (inte för att jag tror det men)

Kan dem väl mycket vara, i min grupp blev inlägg raderade om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett flertal användare har nu tagits bort från utredningen. Utredningen har redan vuxit såpass mycket att sommarens uppdateringar skjuts upp av Fuska på obestämd tid. Möjlig lansering är nu istället årsskiftet 2010/2011 detta då det troliga är att ingen tid för utveckling kommer att finnas sept-dec mer än för kritiska saker.

 

Det finns mycket loggar som skall gås igenom samt annan information och detta kommer att ta tid. Redan har vissa spår säkrats vilket hade räckt för en anmälan. Men vi väljer istället att samla ihop mer för att få mer tyngd i anmälan. Kontakter har även tagits med utomstående aktörer och detta kan komma att användas som en bilaga i anmälan.

 

Även en extern konsult är inkopplad på fallet. Så det händer mycket nu. Information kommer att ges när vi anser att det finns relevant information att ge ut. Några detaljer lämnas dock ej ut och vi kommenterar ej enskilda användare.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...