↗ till inlägget
↗ till inlägget
Men snälla, lägg ner!
Ni kommer få svar när och om Admin vill det.
Tills dess så kan ni ju fortsätta att spekulera.
Och för övrigt är det oerhört skönt att WASD med fler är borta från forumet, det var på tiden, det enda de har bidragit med här är att sprida dålig stämning och moppsa upp sig mot var och varannan.
Eh och för det vet du? Om du verkligen är en ny användare hade du vetat om admins aktivitet per år och insett att vi lär aldrig få svar heller.
Antar att du är något gammalt random som blivit bannad som antagligen ogillar WASD (bland annat, det framgår ju höh.)
Dålig stämning? Nej.
Mopsa upp sig mot var och varannan? Fucking mega big no no! No no BIG time. Öppna ögonen jävla träsko, WASD är en av de mest omtyckta personligheterna på sidan och sådana brukar inte mopsa upp sig eller sprida dålig stämning så vitt jag vet. :rolleyes:
Så, kryp tillbaka in under din sten igen nu så vi slipper dig!
Haha!
Älskar verkligen sådana här fighter! =D
1. Jag tänker inte ens diskutera vad jag vet om det som inträffat, men jag kan ju säga att jag har mer med det att göra än vad någon utav er i tråden har, jag har bl.a diskuterat det med självaste Admin. Varför och vad som sagts mellan oss kommer dock inte på talan.
2. WASD, omtyckt?? Han är ju en kaxig kille som endast är medlem här för att dryga, leka cool och sprida dålig stämning - likt dig verkar det som.
Han försökte att bli medlem på ett forum för webmasters, det är ingen idé att jag skriver någon länk här även om ni säkert vet vad jag pratar om för de vill inte ha er där ändå, nåväl:
Han lyckades bli godkänd på forumet, men efter att jag hade upprättat medlemmarna om vad han sysslar med, dvs. olagligt intrång, allmän förstörelse på hemsidor med mera, dröjde det inte länge tills att han blev permanent avstängd från forumet.
Vi vill inte ha med sådana personer att göra, vem vill huvudtaget det förresten?
Så, nu lämnar jag över bollen till dig igen, skriv något maffigt nu!
Nej fan, nu kommer jag in och stör.
Vilken kioskmongo är du som kommer in och säger att WASD är kaxig? Dra från fuska din jävla p9a.
Ja, jag är en P12 problem med det eller? Ska en 12 åring läxa upp dig?