Hoppa till innehåll

Vad Gör Ni Moderatorer?


Rekommendera inlägg

Nej, WASD och Dave37 är kvar för att admin inte har en blekaste aning om vilka det är och därför kör han "gissnings spelet".

Antagligen snarare an eliminerings-process.

 

Roligt att alla verkar veta så mycket om det men ändå ställer massa frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det handlar nog om att WASD och Dave37 är huvudmisstänkta för dataintrånget

WTF

Vad har du fått det ifrån? Om det stämmer så går det ju knappast framåt för "admin & co".

 

Vad anser du att folk har tjafsat("bråkat") om de senaste sidorna då? Det har med att folk blev tillfälligt avstängda och att WASD och Dave fortfarande är det. Jag har inte sätt tjafs om något annat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det handlar nog om att WASD och Dave37 är huvudmisstänkta för dataintrånget

WTF

Vad har du fått det ifrån? Om det stämmer så går det ju knappast framåt för "admin & co".

 

Vad anser du att folk har tjafsat("bråkat") om de senaste sidorna då? Det har med att folk blev tillfälligt avstängda och att WASD och Dave fortfarande är det. Jag har inte sätt tjafs om något annat.

 

Jomen du sade att de är huvudmisstänkta. Det är inte samma sak som fortfarande avstängda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.

Har någon moderator ens sagt att dom tror för fullast allvar att Dave37 har gjort något?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.

Har någon moderator ens sagt att dom tror för fullast allvar att Dave37 har gjort något?

 

zitroz sade det, därav om.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.

Har någon moderator ens sagt att dom tror för fullast allvar att Dave37 har gjort något?

 

zitroz sade det, därav om.

 

Senast jag kollade så var inte zitroz moderator.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...