Hoppa till innehåll

Vad Gör Ni Moderatorer?


Rekommendera inlägg

Ingen idé att diskutera det här. Moderatorerna eller Admin kommer eventuellt att förklara vad som har hänt, och gör dom inte det så har dom ett bra skäl till det.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så Dave37 och TheCat är alltså i utredningen, båda moderatorerna av KG.

 

EDIT: Alla i KG tydligen.

 

EDIT: Alla i KG som var online igår.

 

Så någonting hände alltså igår, i KG? Berätta! :mellow:

Redigerat av a1exander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått fram lite grejjer:

 

Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit bannade (ej permbannade) från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet!

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått fram lite grejjer:

 

Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit permbannade från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet!

Det förstår jag mig inte på. Är dom bannade så är dom bannade för att ha gjort något man inte ska göra. Man bannar inte någon utan grund, så att säga 'utan grund' är ganska onödigt. Sedan står det ju att dom är under utredning, och det kanske kommer fram att dom inte alls har gjort något, och därav får komma in på sidan igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Critical: Skrev bara uppgifterna som jag fått.

 

Har fått fram lite grejjer:

 

Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit permbannade från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet!

Tror inte det är helt utan grund om de stängde ner forumet, men vad vet jag.

 

Njae, men hur vet dem att det är just KG? Jag utesluter inget, men skulle gärna vilja höra varför just dem är misstänkta. Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...