💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty Modern Warfare 2, Hjälp!

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan, jag spelade Call of Duty Modern warfare 2 igår och skulle då köra Ground War.

Då blev de Team Deatmatch på banan rusty, jag dödade en blev lvl 70 direkt och alla titlar/emblem/vapen blev upplåsta och jag undrar hur ja ska göra så ja blir som de va innan ja kom till denna hackade lobby utan alla upplåsta titlar/emblems/Vapen osv

Hjälp snälla.

Tack på förhand!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Din lyckost ;)

Men kan man inte fråga någon som kan hacka accountet igen så att du inte behöver ha alla titles, emblems osv?

För annars kan du ju göra det

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Din lyckost ;)

Men kan man inte fråga någon som kan hacka accountet igen så att du inte behöver ha alla titles, emblems osv?

För annars kan du ju göra det

Vaddå lyckost?:o de var kul i börjanmen nu när jag prestigade igen har ja inget o spela för, har ju alla titlar o emblems...
Nivå 6 · Fuskare

Man kör för att det är kul...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Man kör för att det är kul...

Ja det gör man, och jag tycker inte det är speciellt kul o köra när jag har råkat ''fuska'' mig till alla emblems o titlar.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag stör mig på att jag måste behöva kämpa sönder mig för vissa grejer, därför vill jag hacka så jag får allting, så jag slipper detta

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag stör mig på att jag måste behöva kämpa sönder mig för vissa grejer, därför vill jag hacka så jag får allting, så jag slipper detta

Exakt.

OnT: Byt acc med någon kompis?

25 Nov 2010
Nivå 0 · Nykomling

http://download.megashare.com/2766334

asbra hack till cod du kan göra och ändra på nästan allt skitlätt att använda med!:D

Nivå 7 · Fuskare

Hände samma sak för mig, var tvungen att resetta accountet.

27 Nov 2010
Nivå 12 · Mästerfuskare

Samma sak hände mig. Jag var visserligen inte på level 1, men i alla fall. När jag plötsligt hade alla unlocks så blev allt meningslöst och jag slutade.

Ok för att vissa vill fuska sig till allt, men kan de inte låta oss andra vara ifred...?

4 May 2011
Nivå 0 · Nykomling

gud vad tur du har så vill jag att det ska bli så för mig med

:cool:

17 Jun 2011
Nivå 2 · Novis

ända sättet är väl att be någon hacka tillbaka allt igen.

21 Jul 2011
Nivå 1 · Novis

Det är juh bara att resetta accountet, det är inte så svårt... :o

9 Nov 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hack -> få allting -> Sluta spela.

↗ till inlägget
Det är juh bara att resetta accountet, det är inte så svårt... :o

Snackar du om?

13 Nov 2011
Nivå 2 · Novis

min kompis har sagt att samma sak hände honom så han gjorde ngt i filerna och sen va han lvl 1 igen inga emblems eller nå btw det kallas D-rank

Nivå 5 · Fuskare

Om du kör på dator så kan du nog kolla på samma video jag använde när detta hände mig:

Kanske är utdaterad, men det tror jag inte.

Nivå 7 · Fuskare

För PS3: Spel >> Verktyg för speldata >> Radera Modern warfare 2 minnet.

Andra steget för PS3: Spel >>Verktyg för sparade data (PS3™) >> Radera Modern warfare 2 minnet.

Sen är det klart och installera Mw2 igen. (När du startar det :P)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in