💬
Logga in
Fuska.se

Alla Bryter Mot "en Användare Är Tillåtet På Forumet" Regeln

44 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Guggo: Jo, förr eller senare blir man bannad. Man kanske borde införa ett system så att om man sköter sig under tex 1 år utan att få en varning så förfaller en av ens tidigare varninger?

Senaste åren har vi vid årsskiftet haft en sådan tillställning, ja. Så det finns redan.

Minns bara förra året om jag inte minns fel. Minns inte om det var tidigt på året eller sent. Men då behövde man skriva i tråden om att man inte hade fått 1 varning på 1 år kunde man ta bort en gratis. Dåligt att det inte är så automatiskt.

Alla ens varningar försvann då.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Guggo: Jo, förr eller senare blir man bannad. Man kanske borde införa ett system så att om man sköter sig under tex 1 år utan att få en varning så förfaller en av ens tidigare varninger?

Senaste åren har vi vid årsskiftet haft en sådan tillställning, ja. Så det finns redan.

Minns bara förra året om jag inte minns fel. Minns inte om det var tidigt på året eller sent. Men då behövde man skriva i tråden om att man inte hade fått 1 varning på 1 år kunde man ta bort en gratis. Dåligt att det inte är så automatiskt.

Jag är ganska säker på att vi har haft det minst två gånger :V

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

http://www.fuska.se/forum/Alla_Hjaertans_D...ng-t116502.html

Där fick man inte bort alla varningar iaf.

16 Aug 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

Meh, jag fick 2 varningar nyligen för 2 andra användare. En av dom var "JeppeBoy" som min "kompis" gjorde en tråd med så den blev bannad. Sen står det att jag hade en profil som hette "TheXbox360", jag är 100% säker på att jag INTE har haft en profil som heter så. Isf har min brorsa gjort den, jag vet då ingenting om den.

Sen om ni kollar användaren Nintendo-Guy så har jag INTE gjort den, det är min brorsa som gjorde den men är aldrig inne på den. Så jag ska inte få en till varning för den.

22 Aug 2010
Nivå 5 · Fuskare

Har aldrig haft en annan användare på detta forum. Jag blev medlem 2006 och började skriva typ.. 2007/2008. Har en varning för ett inlägg som är helt rätt att ajg fick en varning för. Det var jävligt imbecillt av mig, skulle aldrig skriva något sånt idag. Det var i mars 2008, så.... 2.5 år sedan.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Detta är min enda fuska.se användare :P
23 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag har också bara en användare.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Har aldrig haft en annan användare på detta forum. Jag blev medlem 2006 och började skriva typ.. 2007/2008. Har en varning för ett inlägg som är helt rätt att ajg fick en varning för. Det var jävligt imbecillt av mig, skulle aldrig skriva något sånt idag. Det var i mars 2008, så.... 2.5 år sedan.

Jag har en varning också för något dumt jag gjorde för cirka 4 år sedan.. :( Iallafall, jag blev medlem när sidan hette fuskarna.nu men när de bytte till fuska.se glömde jag bort sidan totalt även om dom hade en redirect på fuskarna.nu. Sen hittade jag tillbaka efter ett par månader.
Nivå 1 · Novis

jag har 2 varningar 1 par små tips och 1 användare :)

mina tops: http://www.fuska.se/spel/ps2/grand_theft_a...usk-s13585.html

Nivå 5 · Fuskare

Inte jag!

Jag har 1337 användare.

Nivå 7 · Fuskare

Ingen vill veta hur många varningar jag har :pinch:

3 varningar, försöker få bort 2.

Nivå 6 · Fuskare

Detta är min första användare.

Nivå 6 · Fuskare

Tråden går inte ut på att säga om det är ens första användare eller inte.

Eftersom det är såpass lätt att samla på sig varningar och så svårt att få av sig dem är det inte konstigt med dubbelanvändare.

Nivå 6 · Fuskare

Jag kan säga, och det är 100% sant, att jag har 1 användare ovh 0 varningar.

Jag kan sjöta mig :P

24 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag kan säga, och det är 100% sant, att jag har 1 användare ovh 0 varningar.

Jag kan sjöta mig :P

Ja, men kanske inte sköta dig? :P

Jag har bara en användare och kommer nog alltid ha en, så dra inte alla över en kant ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag var här vid 2003, namnet på min användare då var 0012 men man var i för sig ganska omogen med beteendet så den smällen fick man ta. Jag tror en del som var här sen den tiden och blivit bannade har mognat och skött sig väldigt bra, gäller bara att ha ett sunt förnuft.

25 Aug 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #39
↗ till inlägget

Hur vet du det? Du kanske ljuger för att spela tuff.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har bara en användare och kommer nog alltid ha en, så dra inte alla över en kant ;)

Har han inte ens gjort..?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in