Vaknade från min första lucid dream evur, ganska epic.
Spelat lite black ops och nu sitter jag på datorn och ska väl ta och lira lite CS eller något liknande :)
Vaknade från min första lucid dream evur, ganska epic.
Spelat lite black ops och nu sitter jag på datorn och ska väl ta och lira lite CS eller något liknande :)
Sett på TV.
↗ till inläggetBio. Jackass 3D.
Chill, var den rolig?
OnT: gick upp, klädde på mig, drack vatten och satte mig vid datorn och skrev detta inlägg
Somnade efter skolan vid fem och vaknade till "Halv åtta hos mig"
Skola och pluggat till prov, bah.
Har gjort en massa skolarbete idag (igår), bland annat matte.
Och förresten.. fysatan vad jag har svårt att möta kopplingen med gasen :( (Misslyckades även flera gånger att starta bilen, men nu går det bra iaf :P)
↗ till inläggetHar gjort en massa skolarbete idag (igår), bland annat matte.
Och förresten.. fysatan vad jag har svårt att möta kopplingen med gasen :( (Misslyckades även flera gånger att starta bilen, men nu går det bra iaf :P)
What? Har du bil?
Nejnej, övningskörning bara. Riktigt kul men svårt :).
↗ till inläggetÄr inte du typ.. 13 år?Nejnej, övningskörning bara. Riktigt kul men svårt :).
↗ till inlägget:lol:↗ till inläggetÄr inte du typ.. 13 år?Nejnej, övningskörning bara. Riktigt kul men svårt :).
:rolleyes:
Är min grammatik så dålig så det ser ut som jag är 13?
Idag har jag jobbat mycket med matten bland annat. Sen så inför ett prov <_<.
EHUMM EHUMM, jaaaaaaa.. Man fyllde ju år idag :)
Skola och dator hittills :)
plugg -.-
Sjuk för första gången den här terminen.
Upp klockan 6, cyklat in till stationen(2.5km) i snövädret och -5 grader, åkt buss i en timme, och nu väntar jag på att lektionen ska börja. Bara musik idag :)
Instrument/Sång A och Musik/Gehörslära A och Ensemble A
Och så blev man sjuk igen, satans kyla.
Då har man tid på sig att plugga iaf.
↗ till inläggetfyi så kan du vara ute hur länge som helst när det är kallt det är inte kylan som gör att du bli sjuk, du blir dock metr åtkomlig för bakterier.Och så blev man sjuk igen, satans kyla.
OnT:Försov mig så missade idrotten,sen har jag haft andra lektioner på slöjden råka jag skära mig med en väldigt vass såg(Japansåg) så har ett plåster på pekfingret så kan typ in skriva. XD, kom hem nyss så nu sitter jag här.
↗ till inläggetOch så blev man sjuk igen, satans kyla.
Sjuk jag med... Förkyld för tredje gången på en månad. Så jävla drygt.
Ska städa mitt otroligt stökiga rum just nu.
Gått i skolan, gjort läxor, skottat garageinfarten och spelat..... Lata liv man lever. B)
körit moppe, vart i skolan, tittat på how i met your mother
Studiedag. Vaknade vid fem på eftermiddagen, satt och läste Any Old Iron en stund,
åt spaghetti, och nu sitter jag här. Softish.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in