Hoppa till innehåll

Vad Har Du Gjort Idag? Irl


Rekommendera inlägg

Vaknade vid elva, därefter Minecraft fram till tre, då jag på något vis tog mig till sängen och råkade

sova till ungefär fem, varpå jag åt päronpaj och spelade mer Minecraft. Jag hatar verkligen hur

beroendeframkallande det här spelet är.

Det där låter inte bra, sover man på dagen blir man mindre social etc.

Aldrig spelat det där Minecraft. Kollade nyss lite på YouTube och reagerade: vad är detta för skit?

 

Håller med, vad fan är det där för jävla stenåldersskit?

 

Dra åt helvete, du med ditt jävla cryengine2 tänkande..

Minecraft är kul som helst, ett av dom mest sällsynta spelen som inte kräver grafik alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaknade vid elva, därefter Minecraft fram till tre, då jag på något vis tog mig till sängen och råkade

sova till ungefär fem, varpå jag åt päronpaj och spelade mer Minecraft. Jag hatar verkligen hur

beroendeframkallande det här spelet är.

Det där låter inte bra, sover man på dagen blir man mindre social etc.

Aldrig spelat det där Minecraft. Kollade nyss lite på YouTube och reagerade: vad är detta för skit?

 

Håller med, vad fan är det där för jävla stenåldersskit?

 

Dra åt helvete, du med ditt jävla cryengine2 tänkande..

Minecraft är kul som helst, ett av dom mest sällsynta spelen som inte kräver grafik alls.

 

Verkar vara nå skitspel, pressar skiten ur mitt 5770 för att se om det är NÅGOT kul spel som jag kan köra utan att jag hela tiden får över 60FPS och nära.

Visseligen gillade den inte crysis på högsta (20 FPS) men nu var det ju KUL spel jag menade.

 

Hatar spel med dålig grafik, letar efter graphic patcher till alla spel jag kör. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Vaknade vid elva, därefter Minecraft fram till tre, då jag på något vis tog mig till sängen och råkade

sova till ungefär fem, varpå jag åt päronpaj och spelade mer Minecraft. Jag hatar verkligen hur

beroendeframkallande det här spelet är.

Det där låter inte bra, sover man på dagen blir man mindre social etc.

Aldrig spelat det där Minecraft. Kollade nyss lite på YouTube och reagerade: vad är detta för skit?

 

Håller med, vad fan är det där för jävla stenåldersskit?

Dra åt helvete, du med ditt jävla cryengine2 tänkande..

Minecraft är kul som helst, ett av dom mest sällsynta spelen som inte kräver grafik alls.

 

Verkar vara nå skitspel, pressar skiten ur mitt 5770 för att se om det är NÅGOT kul spel som jag kan köra utan att jag hela tiden får över 60FPS och nära.

Visseligen gillade den inte crysis på högsta (20 FPS) men nu var det ju KUL spel jag menade.

 

Hatar spel med dålig grafik, letar efter graphic patcher till alla spel jag kör. :D

 

Grafikhora.

 

Det är spelkänslan som räknas, inte ögongodis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grafiken är ju ett måste för att spelets känsla skall bli bättre. Idiot.

Kollade youtubefilmer på det här Minecraft. ALLTSÅ vafan? Man är en fucking hammare och bankar på random pixlade skitgrejer och..vad gör man egentligen? Det var fan den värsta skiten jag någonsin sett.

 

Minecraft < My asshole.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Grafiken är ju ett måste för att spelets känsla skall bli bättre. Idiot.

Kollade youtubefilmer på det här Minecraft. ALLTSÅ vafan? Man är en fucking hammare och bankar på random pixlade skitgrejer och..vad gör man egentligen? Det var fan den värsta skiten jag någonsin sett.

 

Minecraft < My asshole.

Grafiken är absolut inget måste för spelkänslan.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grafiken är ju ett måste för att spelets känsla skall bli bättre. Idiot.

Kollade youtubefilmer på det här Minecraft. ALLTSÅ vafan? Man är en fucking hammare och bankar på random pixlade skitgrejer och..vad gör man egentligen? Det var fan den värsta skiten jag någonsin sett.

 

Minecraft < My asshole.

men wtf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...