var den enda i charken idag så jag hade fullt upp med att hinna förbereda allting som skulle göras före elva.
sen sålda jag älgkorv och prinskorv manuellt i skolans butik.
Sen blev jag super sadface för att splatterhouse inte hade kommit :(
var den enda i charken idag så jag hade fullt upp med att hinna förbereda allting som skulle göras före elva.
sen sålda jag älgkorv och prinskorv manuellt i skolans butik.
Sen blev jag super sadface för att splatterhouse inte hade kommit :(
Skolan.
Hämtat nya datorn.
Installerat lite saker.
Spelat starcraft 2.
Installerat mer.
Inte vart i skolan, spelat halo 1, hjälpt syrran med sitt ny köpta Wii.
sett REC 2 (tyvär), kört moppe, kedjan hoppa i en backe:S.
spelat cod, spelat gitarr,
O nu sitter jag och lyssnar på pink floyd- comfortably numb
Övningkört. Nu mellan en parkering till en annan. Inte så långt avstånd men ingen biltrafik där (förutom någon..) på helgerna. 3 gånger till där så kanske jag kan köra på ett lite mer avancerat ställe, dock inte så mycket.
Ska först dock lära mig ratta rätt, bli ännu bättre på att växla upp till ettan, och lära mig kolla på speglarna riktigt :P. Även att motorbromsa..
↗ till inläggetDet där är grejen du kommer in i efter tiden, visa har det i blodet redan vid ungålder!Övningkört. Nu mellan en parkering till en annan. Inte så långt avstånd men ingen biltrafik där (förutom någon..) på helgerna. 3 gånger till där så kanske jag kan köra på ett lite mer avancerat ställe, dock inte så mycket.
Ska först dock lära mig ratta rätt, bli ännu bättre på att växla upp till ettan, och lära mig kolla på speglarna riktigt :P. Även att motorbromsa..
Lycka till.
OnT: Sovit, spelat, varit ute, kom hem, ska ut snart igen (svinkallt).
sovit, tittat på moppen insett att alla bultar till drevet är av på mitten :S
bakat pepparkakor, lagat en gitarr sladd, spelat gitarr,
Tränat hela dagen iprincip. Nu sitter man och geekar SA:MP och gitarr.
Gick upp vid tio (tidigt :o) åt pizza till frulle, sen blev det lite snöskottning, följt
av Star Ocean resten av dagen, samtidigt som Pony Boy loopat på datorn.
Jävla najs/mysko låt asså.
Vart på APUn, spelat zombies på black ops, blev lite heroes of newerth och MAFIA II och pluggat matte.
↗ till inläggetTränat hela dagen iprincip. Nu sitter man och geekar SA:MP och gitarr.
Jag har alltid undrat, hur kör man det? ladda ner från nätet eller?
↗ till inläggetFörst måste man ha ett crackat San Andreas ( :huh: ), sen laddar man ner det från internet och väljer server och namn.↗ till inläggetTränat hela dagen iprincip. Nu sitter man och geekar SA:MP och gitarr.
Den "infekterar" spelet med lite filer och kör igång ;)
Pluggat, och suttit inne med flickvän, så satans kallt ute.
Dygnat, vaknat mitt under natten.
Stannade uppe halva natten, sen orkade jag inte dra till skolan så jag stannade hemma.
Edit. fel
↗ till inläggetFörst måste man ha ett crackat San Andreas ( :huh: ), sen laddar man ner det från internet och väljer server och namn.↗ till inläggetTränat hela dagen iprincip. Nu sitter man och geekar SA:MP och gitarr.
Den "infekterar" spelet med lite filer och kör igång ;)
Man kan också ha den riktiga.
On-Topic: Hade skola idag, och kom hem med lite huvudvärk :/
vaknade 05.30, tog en snus, hoppade i arbetskläderna, for på jobbet (och på vägen dit upptäckte jag att avgaspaketet klonkar och att ena bromsoket skriker i bilen,, suck,,) tog en kopp kaffe med chefen, for ut o arbetade 07.00.
Slutade 15.30, och var helt slut efter en tung dag & då vare bara att ge sig av till meka för att beställa nya bromsskivor och stålstag till bilen, sedan hämtade man ut Zelda majors mask som man hade beställt och köpte samtidigt en dricka o lite snus ,och nu är jag hemma igen o dags att sova strax innan de är dags att jobba igen
SKITDAG! Skola, kom hem, såg på T:V och annat smått och gott...Är just nu väldigt ledsen för att min kampfisk ger snart upp... :( :( :(
skola
handlat film, massageolja, jeans.
ätit mat.
jag är så TRRÖTT. :(
Skola, hem, nya skivor i brevlådan, lyssna på sagda skivor, snacka med alldeles för många personer samtidigt på MSN, sen inget mer. :/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in