Hoppa till innehåll

Förslag På Tävlingar, 5-kamp!


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skriver upp alla förslag tills vidare, sen kommer en omröstning.

 

Så här har jag tänkt mig tävlingen:

 

Alla som vill får göra en intresseanmälan, sedan kommer jag lotta så att 10 personer kommer med i tävlingen. Sedan gör jag ett gratis gruppforum och där inne kommer tävlingen att hållas. När tävlingen är slut kommer jag att dela med mig av allt i gruppforumet till övriga fuska, låter detta bra? Eller ska vi ha så att det är obegränsat med deltagare?

Jag tycker att det bör kanske vara 5 tävlingar och att man kan anmäla sig till de man vill och inte alla. Det blir bättre så :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte att en photoshop gren skulle vara så bra då alla inte har photoshop.

Om man ska ha något sådant kan man ju använda paint som någon gav förslag på.

Det är ju gratis iallafall.

 

Sen kan ju en gren vara typ mest poäng på Robot Unicorn attack eller något annat flash spel.

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skriver upp alla ideer nu, och kommer inte att radera något från listan. Därför är det väldigt onödigt om ni säger att ni inte vill ha någon av grenarna. Vi kommer senare att ha en omröstning om vilka deltävlingar som ska finnas. Då kan ni säga vad ni tycker om det.

 

Ang att ha 5 olika tävlingar istället för 5 deltävlingar, det får ni säga vad ni tycker om. Vill ni ha en tävling med 5 grenar, eller 5 olika tävlingar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OBS att tanken är att alla som vill ska kunna delta, därför är det större chans att det tex blir paint istället för photoshop.

 

Jag skulle nog samma 5 olika tävlingar men i samma tävling, om du förstår :P

Alltså att man delar ut priser för varje tävling? Alltså att det blir 5 vinnare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare!

 

Tycker att det har blivit mer och mer dött här på forumet, och då läste jag några intressanta inlägg från en annan tråd. Detta inlägg gav mig den här idén.

 

Om det finns intresse så kommer jag att ordna "Fuska.se 5-kamp". Det kommer alltså att var 5 små tävlingar som alla som vill får delta i. Den totala vinnaren kommer att få en obestämd mängd FuskaMynt.

 

Det är ej bestämt vilka deltävlingar som kommer att finnas, det tänkte jag att ni skulle få bestämma. Datum och tid, samt vinst kommer senare att meddelas. Nominera en deltävling genom att skriva ett inlägg här i tråden. Senare kommer en röstning att ske, och de 5 deltävlingarna med flest röster kommer att anordnas.

 

 

Förslag på tävlingar:

 

* Något med photoshop

* Uppesittartävling

* Kunskap om fuska

* Något med paint

* Filmquiz/musikquz

* Något litet spel, typ ett flashspel

 

Info om de olika deltävlingarna kommer senare.

 

 

Ni kan även donera FM till tävlingen genom att skicka pm till mig. I PM'et måste det stå att fuskamynten är till tävlingen! Alla donationer sparas i textmeddelanden på min dator, och om tävlingen ej skulle ske så skickas alla FM tillbaka!

Skrivfel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...