↗ till inläggetThis Is MESHUGAH!!! KOM INTE OCH PÅSTÅ ATT DOM ÄR SKIT. !.↗ till inläggetDitt flä.Kanske GNRs version av Knocking on Heavens Door.
Btw, hur kan man gilla denna låten -.- Videon är grotesk.
Gissa vem som har köpt deras skiva ObZen för 2 månader sedan? B)
Sämsta Låten Du Har Hört!
Janiz joplin - Mercedes benz :(
lät dock inte lika jävligt med hörlurar som då ja spelade den på skolans datorer så hela klassen fick höra den :(
↗ till inläggetKÄFTENJaniz joplin - Mercedes benz :(
lät dock inte lika jävligt med hörlurar som då ja spelade den på skolans datorer så hela klassen fick höra den :(
JANIS JOPLIN ÄR SKITCOOL
↗ till inläggetJ/K : D↗ till inlägget... <_<Btw, hur kan man gilla denna låten -.- Videon är grotesk.
*awesome jeffla låt*
Du är inte välkommen i mitt hus längre.
Videon är Meshuggah, inget annat.
↗ till inläggetFör att dem påstår att dem är metal och jätte "hardcore" för att dem svär hela tiden i alla sina låtar, och deras låtar kräver ingen talang alls (nej, att spela trummor snabbt är ingen talang). Och nu metal är inte riktig metal. Men givetvis kan man fortfarande gilla dem.
↗ till inläggetFör att dem påstår att dem är metal och jätte "hardcore" för att dem svär hela tiden i alla sina låtar, och deras låtar kräver ingen talang alls (nej, att spela trummor snabbt är ingen talang). Och nu metal är inte riktig metal. Men givetvis kan man fortfarande gilla dem.
Lol, nu-metal är metal D:
inget fan av slipknot, men snälla, förklara vad talang är.
Nu-metal och Metalcore är visst metal. Det finns ju olika typer av metal.
Nej vännta... METALLICA OCH MEGADETH ÄR INTE METAL!! DOM ÄR TRASH METAL!! DÅ ÄR DET INTE RIKTIGT!!
Samma sak..
↗ till inlägget
För att dem påstår att dem är metal och jätte "hardcore" för att dem svär hela tiden i alla sina låtar, och deras låtar kräver ingen talang alls (nej, att spela trummor snabbt är ingen talang). Och nu metal är inte riktig metal. Men givetvis kan man fortfarande gilla dem.
Är du 18 på riktigt? >.< Talang är något som man är omega bra på. Jimi Hendrix hade talang.
Försöker ni komma till att Slipknot inte har någon talang?
Försök och spela i ett band med 8 andra.
"(nej, att spela trummor snabbt är ingen talang)"
Jag kan spela trummor snabbt ^^ Men det är en talang om du sätter allt och det låter bra och svårt beat.
Att förneka Corey Taylors talang är ju bara dumt -.- . Även fast hans talang enligt mig kommer fram i Stone Sour.
↗ till inläggetNu-metal och Metalcore är visst metal. Det finns ju olika typer av metal.
Nej vännta... METALLICA OCH MEGADETH ÄR INTE METAL!! DOM ÄR TRASH METAL!! DÅ ÄR DET INTE RIKTIGT!!
Samma sak..
↗ till inläggetSlipknot är ju dock mainstream och posörer som faen.
Varför är de posers?
För att dem påstår att dem är metal och jätte "hardcore" för att dem svär hela tiden i alla sina låtar, och deras låtar kräver ingen talang alls (nej, att spela trummor snabbt är ingen talang). Och nu metal är inte riktig metal. Men givetvis kan man fortfarande gilla dem.
Är du 18 på riktigt? >.< Talang är något som man är omega bra på. Jimi Hendrix hade talang.
Försöker ni komma till att Slipknot inte har någon talang?
Försök och spela i ett band med 8 andra.
"(nej, att spela trummor snabbt är ingen talang)"
Jag kan spela trummor snabbt ^^ Men det är en talang om du sätter allt och det låter bra och svårt beat.
om 5 år kommer du omvärdera min fråga och förstå varför jag ställde den.
↗ till inlägget
Att förneka Corey Taylors talang är ju bara dumt -.- . Även fast hans talang enligt mig kommer fram i Stone Sour.
Är det talang att ha en krispig röst och vara en tjejmagnet? ok
↗ till inlägget
Är det talang att ha en krispig röst och vara en tjejmagnet? ok
Slipknot å sido, han har en bra röst.
@Symptom; Natthumor.
↗ till inläggetAtt förneka Corey Taylors talang är ju bara dumt -.- . Även fast hans talang enligt mig kommer fram i Stone Sour.
Jasså, du kan skriva vettiga saker
↗ till inläggetVäntar fortfarande på din "Debut".↗ till inläggetAtt förneka Corey Taylors talang är ju bara dumt -.- . Även fast hans talang enligt mig kommer fram i Stone Sour.
Jasså, du kan skriva vettiga saker
Något är det iallafall som Slipknot har uppnått och det är att få sålt skivor. År 2000 så hade Slipknot sålt dubbelt platinum. Det var dom först med på Roadrunners.
Slipknot = Posörer? Haha, va Kiss också det? Slipknot har kört sin egna grej och dom har lyckats ganska bra med det. Snälla, nej -.-
Ska man börja tjafsa om vad som är mainstream och inte mainstream så vetefan om det är okej att göra det när man själv heter Radiohead här på fuska.se.
Metal som metal. Slipknot är och kommer alltid vara Metal, dom kommer alltid förknippas med metal.
Slipknot har talang. Annars så tvivlar jag på att dom verkligen hade kunnat komma så långt så som dom har gjort idag.
↗ till inlägget
Något är det iallafall som Slipknot har uppnått och det är att få sålt skivor. År 2000 så hade Slipknot sålt dubbelt platinum. Det var dom först med på Roadrunners.
Slipknot = Posörer? Haha, va Kiss också det? Slipknot har kört sin egna grej och dom har lyckats ganska bra med det. Snälla, nej -.-
Ska man börja tjafsa om vad som är mainstream och inte mainstream så vetefan om det är okej att göra det när man själv heter Radiohead här på fuska.se.
Metal som metal. Slipknot är och kommer alltid vara Metal, dom kommer alltid förknippas med metal.
Slipknot har talang. Annars så tvivlar jag på att dom verkligen hade kunnat komma så långt så som dom har gjort idag.
Exakt. Man behöver talang för att lyckas i musikindustrin, kolla bara på alla nya teen stars
↗ till inlägget
Exakt. Man behöver talang för att lyckas i musikindustrin, kolla bara på alla nya teen stars
Teen Stars är något som inte kommer hålla i längden. Det gör däremot riktig musik.
↗ till inläggetDock bör man skilja på pop och metal när man snackar själva branschen.Exakt. Man behöver talang för att lyckas i musikindustrin, kolla bara på alla nya teen stars
Vill man lyckas inom pop räcker det med att se bra ut och kunna dansa.
Inom metal, däremot, kommer man inte så värst långt med ett sött ansikte och några sköna dance moves.
↗ till inlägget
Usel cover på en usel låt
↗ till inlägget↗ till inläggetDock bör man skilja på pop och metal när man snackar själva branschen.Exakt. Man behöver talang för att lyckas i musikindustrin, kolla bara på alla nya teen stars
Vill man lyckas inom pop räcker det med att se bra ut och kunna dansa.
Inom metal, däremot, kommer man inte så värst långt med ett sött ansikte och några sköna dance moves.