CHORDAZBA Skrivet 27 September 2010 Rapport Skrivet 27 September 2010 Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters. Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk. Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch. Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan.. Citera
TheUnnamed Skrivet 27 September 2010 Rapport Skrivet 27 September 2010 Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters. Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk. Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch. Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan.. Eller hur han är skitsöt och dansar hur bra som helst :wub: Citera
Afrokines Skrivet 28 September 2010 Rapport Skrivet 28 September 2010 Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters. Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk. Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch. Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan.. Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar! Citera
Johnossi Skrivet 28 September 2010 Rapport Skrivet 28 September 2010 Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar! Då skulle man hata ca 98% av dagens artister >_< Citera
Slan Skrivet 29 September 2010 Rapport Skrivet 29 September 2010 Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar! Då skulle man hata ca 98% av dagens artister >_< 98% av de på MTV, ja Citera
Hivee Skrivet 29 September 2010 Rapport Skrivet 29 September 2010 Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar! Då skulle man hata ca 98% av dagens artister >_< Och det gör man inte? Citera
360Xbox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters. Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk. Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch. Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan.. Håller faktist med dig, Justin Bieber är inte den sämsta. Han är inte så otroligt dålig som alla säger egentligen.Och jag håller VERKLIGEN med om Kanye West, han är inte bra. EDIT: Dom nya Black Eyes Peas låtarna, tex Boom Boom Pow osv. Redigerat 8 Oktober 2010 av 360Xbox Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.