💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta Låten Du Har Hört!

269 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Growling låter imo som en katt som har en hårboll i halsen.

24 Sep 2010
Nivå 2 · Novis

Fast punkens begrepp/innebörd har inte förändrats. Punken är fortfarande som den var när den skapades, pretty much.

Är ju en minoritet människor som inbillar sig att de spelar pop punk, när de i själva verket öser rock, el dylikt.

Green day är ju ett såkallat pop punkband, de är lika mycket punk som 50 cent. Och de spelar rock, inget annat.

Förneka existens, jo. Man tar inte något som är det totalt motsatta och kallar det punk.

@ Katharsis

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Fast punkens begrepp/innebörd har inte förändrats. Punken är fortfarande som den var när den skapades, pretty much.

Är ju en minoritet människor som inbillar sig att de spelar pop punk, när de i själva verket öser rock, el dylikt.

Green day är ju ett såkallat pop punkband, de är lika mycket punk som 50 cent. Och de spelar rock, inget annat.

Förneka existens, jo. Man tar inte något som är det totalt motsatta och kallar det punk.

@ Katharsis

pop behöver inte nödvändigtvis vara alla attributer du tillskrev den innan. ska man vara riktigt noga är pop en förkortning på populärmusik, och du kan inte förneka att punken varit väldigt populär då och då.

som svar på dina första meningar kan jag berätta för dig att punken inte skapades på en dag av ett gäng grabbar som kläckte iden "idag ska vi spela punk, det här ska vår musik stå för!". så att påstå att den sett likadan ut alltid tycker jag är kaaaaass.

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

@ Katharsis

Det är en sanning med modifikation, deras första verk skulle nog helt klart kunna klassas som Punk, American Idiot är väll mer Punkrock/Rock fast deras senaste platta är väll i princip ren poprock. 
Nivå 7 · Fuskare
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

^
27 Sep 2010
Nivå 4 · Lärling

Börjar bli less på alla Justin Bieber-haters.

Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk.

Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch.

Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan..

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Han kanske är ung och har lite ljusare röst än oss tåg-röst-människor aka normalt folk.

Men han gör bra ifrån sig, han tjänar pengar på sin röst och låter jävligt mycket bättre än vad ni alla andra lyssnar på, lyssnar hellre på hans Baby än er skrikande emomusik, ne usch.

Sämsta låt? Någon kanye west låt, love lockdown skulle jag säga, helvete vad jag hatar den fittan..

Eller hur han är skitsöt och dansar hur bra som helst :wub:
28 Sep 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Han skriver ju för fasiken inte ens sina egna låtar!
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Då skulle man hata ca 98% av dagens artister >_<

29 Sep 2010
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

98% av de på MTV, ja
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och det gör man inte?
8 Oct 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Håller faktist med dig, Justin Bieber är inte den sämsta. Han är inte så otroligt dålig som alla säger egentligen.

Och jag håller VERKLIGEN med om Kanye West, han är inte bra.

EDIT: Dom nya Black Eyes Peas låtarna, tex Boom Boom Pow osv.

Senast ändrad:

11 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare

Snälla snälla låten kanske?

Nivå 5 · Fuskare

Dessa 2 låtar suger R**

12 Oct 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Nellie the Elepant är awesome !

14 Oct 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nellie the Elepant är awesome !

Not.. men min lillasyster e typ kär i den låten (nellie elephant alltså)

15 Oct 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag förstår inte hur metal kan ha blivit så stort som det är idag? Hur kan vuxna människor betala hur mycket pengar som helst för att gå till en konsert där alla knuffas och svettas och lyssnar på en kille som står och skriker? Sedan går de till en annan konsert som låtar EXAKT likadant och så svettas dom och så knuffas dom lite och luktar skit. Dessutom kan dom inte sjunga de gör det mesta på datan. Metal är värdelöst! Hur töntigt är det inte att gå runt med långt svart hår och helt svarta kläder med nitar och skärp och lyssna på musik utan texter som man kan höra.. Sedan ska ju alla metalband ha en lugn låt också, och det är den som blir känd för det är den enda som kan klassas som musik, allt annat borde klassas som ADHD och borde behandlas, punkt slut. Metal kan åka tillbaks till helvetet och stanna där!

Generalisering, ignorans, idioti och påvisad okunskap inom båda områdena musik och neurologiska funktionsnedsättningar. Grattis till att ha författat ett av de mest korkade inläggen jag har sett hittills, 4chan inkluderat.

Justin Bieber och annan kommersiell skräpmusik är ju redan givet som den värsta jävla smörja man har hört, så jag tänker svara alla pretentiösa, svårmodiga svenska band som ger ett sken av att vara djupa och försöker skriva texter som antingen Morrissey eller Thomas Öberg, men faller bara platt. Det och alla som försöker låta som Bob Dylan på svenska.

Jag får väl tycka vad jag vill utan att du kallar mig för funktionshindrad? Är du helt blåst eller? Skulle jag vara funtionshindrad för att jag skriver så där? Vilka likheter finns det mellan min text och en funktionshindrad? Inga överhuvudtaget.. Jag hade en åsikt jag gjorde fan inga personliga påhopp idiot! Folk som du stör mig så otroligt som ser er som bättre än någon annan för att man har olika åsikter! Lås in dig någonstans tack så slipper man sådana arroganta jobbiga personer. Hur kan du förresten påstå att jag har parkinson eller ryggmärgsskador genom internet?

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag förstår inte hur metal kan ha blivit så stort som det är idag? Hur kan vuxna människor betala hur mycket pengar som helst för att gå till en konsert där alla knuffas och svettas och lyssnar på en kille som står och skriker? Sedan går de till en annan konsert som låtar EXAKT likadant och så svettas dom och så knuffas dom lite och luktar skit. Dessutom kan dom inte sjunga de gör det mesta på datan. Metal är värdelöst! Hur töntigt är det inte att gå runt med långt svart hår och helt svarta kläder med nitar och skärp och lyssna på musik utan texter som man kan höra.. Sedan ska ju alla metalband ha en lugn låt också, och det är den som blir känd för det är den enda som kan klassas som musik, allt annat borde klassas som ADHD och borde behandlas, punkt slut. Metal kan åka tillbaks till helvetet och stanna där!

Generalisering, ignorans, idioti och påvisad okunskap inom båda områdena musik och neurologiska funktionsnedsättningar. Grattis till att ha författat ett av de mest korkade inläggen jag har sett hittills, 4chan inkluderat.

Justin Bieber och annan kommersiell skräpmusik är ju redan givet som den värsta jävla smörja man har hört, så jag tänker svara alla pretentiösa, svårmodiga svenska band som ger ett sken av att vara djupa och försöker skriva texter som antingen Morrissey eller Thomas Öberg, men faller bara platt. Det och alla som försöker låta som Bob Dylan på svenska.

Jag får väl tycka vad jag vill utan att du kallar mig för funktionshindrad? Är du helt blåst eller? Skulle jag vara funtionshindrad för att jag skriver så där? Vilka likheter finns det mellan min text och en funktionshindrad? Inga överhuvudtaget.. Jag hade en åsikt jag gjorde fan inga personliga påhopp idiot! Folk som du stör mig så otroligt som ser er som bättre än någon annan för att man har olika åsikter! Lås in dig någonstans tack så slipper man sådana arroganta jobbiga personer.

Han hävdade aldrig att du var funktionshindrad. <_<

Bara att dina "åsikter" baseras på felaktiga uppfattningar

och dumma fördomar.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag får väl tycka vad jag vill utan att du kallar mig för funktionshindrad? Är du helt blåst eller? Skulle jag vara funtionshindrad för att jag skriver så där? Vilka likheter finns det mellan min text och en funktionshindrad? Inga överhuvudtaget.. Jag hade en åsikt jag gjorde fan inga personliga påhopp idiot! Folk som du stör mig så otroligt som ser er som bättre än någon annan för att man har olika åsikter! Lås in dig någonstans tack så slipper man sådana arroganta jobbiga personer. Hur kan du förresten påstå att jag har parkinson eller ryggmärgsskador genom internet?

Lugna ner dig och läs sedan igen vad jag skrev. Jag kallade inte dig för någonting, däremot dumförklarar du dig själv när du påstår att all metal skulle vara en tönt med nitar och läder som bara skriker, och sedan en gång till när du misslyckas att förstå mitt inlägg. Lustigt hur du verkar ta illa vid dig när du tror att någon påstått att du lider av funktionsnedsättning, men har inga problem med att vräka ur dig att musiken ska "klassas som ADHD" och att den "borde behandlas". Visar ju bara hur du verkligen inte vet vad varken musik eller ADHD är för någonting..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in