💬
Logga in
Fuska.se

Layout.

16 svar · startad

Tjena tjena.Någon som kan göra en Nice Black-Blue editon till mig? :) EN PHP LAYOUT.

(Counter-strike 1.6)

Vinnaren får 100000 Fm. Jag har inte dom nu. Men jag skickar via sms dirr till Säljaren när han har gett mig lyouten...

Det ska finnas. Hem , Nyheter , Servrar , Forum , AMXBans , Regler , Guider , Amxmodx , Om oss och, Kontakta oss

Sen ska den vara baserad på en databas skälvklart till forumet och sånt...

Sen ska man kunna lägga in Nyheter och sånt...

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tips: Bra folk brukar inte göra saker gratis. Finns inte särskilt många 'skillade programmerare' här på fuska.se. Ola 32 år lär inte uppskatta sin betalning i låtsaspengar på internet.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Så du ska få en hemsida med allt detdär för 100.000 fm, alltså 3000 kr?

Tror jag inte, ta 100.000 riktiga svenska kronor så kommer du nog närmare att någon vill göra den.

31 Aug 2010
Nivå 2 · Novis

Vänta... var det inte du som var så skillad? ;)

--------

"En PHP LAYOUT".

Okok, jag kan göra en layout i PHP som skriver echo ' html, css, js code goes here';

Om du vill, förstår inte varför men men.

Okej, jag har lite högre IQ så jag gissar att du menar att någon ska designa en layout, koda den,

göra/installera ett CMS och göra ett forum.

Betala lite mer då, gärna riktiga pengar.

3000kr kan absolut räcka, om det är i KR å inte i FM.

Nivå 7 · Fuskare

Varför skulle man vilja ha FM när man kan få pengarna?

Som du säger så tar nog ingen emot en massa "fejk" pengar för att skriva en hemsida från grunden testa med 5000:- så kanske någon blir lite intresserad.

↗ till inlägget

Vänta... var det inte du som var så skillad? ;)

--------

"En PHP LAYOUT".

Okok, jag kan göra en layout i PHP som skriver echo ' html, css, js code goes here';

Om du vill, förstår inte varför men men.

Okej, jag har lite högre IQ så jag gissar att du menar att någon ska designa en layout, koda den,

göra/installera ett CMS och göra ett forum.

Betala lite mer då, gärna riktiga pengar.

3000kr kan absolut räcka, om det är i KR å inte i FM.

Ok jag ger KR, (paypal)

1 Sep 2010
Nivå 2 · Novis

Blev mer intressant nu.

--

Kan du förklara lite tydligare vad du vill ha?

Vad vill du kunna göra?

-

Dock litar jag inte så mycket på dig, dels att du skulle betala, dels att du kanske efter 1 vecka säger "Jag ångrar mig".

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Blev mer intressant nu.

--

Vad vill du kunna göra?

-

Dock litar jag inte så mycket på dig, dels att du skulle betala, dels att du kanske efter 1 vecka säger "Jag ångrar mig".

Går inte ens att lita på folk IRL, så lägg ner det.

ONT: Kör på free-templates som du redan gör, funkar fint fint?

2 Sep 2010
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Blev mer intressant nu.

--

Vad vill du kunna göra?

-

Går inte ens att lita på folk IRL, så lägg ner det.

ONT: Kör på free-templates som du redan gör, funkar fint fint?

Undrar samma sak, bland annat drf jag litar mindre på DH.

-

Btw fel forum?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Om han säger att han ska betala så lär han göra det, gör han inte det så kan vi outa honom och anmäla han till polisen så kommer pengarna i fickan på ett eller annat sätt! :)

3 Sep 2010

jag ska betala, bara ni gör en sida...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Är intresserad att höra över hur du skulle fått ihop dessa 100.000 fm, eller dessa 3000 kr?

Det känns inte så säkert..

Nivå 3 · Lärling

Jag tror knappast att dina föräldrar tillåter dig betala en person som du aldrig har träffat tidigare.

↗ till inlägget

Jag tror knappast att dina föräldrar tillåter dig betala en person som du aldrig har träffat tidigare.

Vad har mina föreldrar med saken att göra`?.

Och varför skulle jag inte ha 3000 kr?, Om du inte tror det kan du ba lämna tråden för gott.. Pajjas...

Nivå 7 · Fuskare

Du vill alltså betala 3000 spänn till någon på fuska.se. Du kan nog få grymt mycket bättre saker för mindre pris någon annanstans. Och knappast att du ens kommer att betala.

Rekommenderar en kille. Han har fuska.se har jag för mig, Hitsugaya var det. Vet ej om han är inne på fuska så mycket, men PM'a honom så får du nog nått schysst för iaf mindre än 3000kr. Tro mig, han är grym!

Senast ändrad:

4 Sep 2010
Nivå 1 · Novis

På den här sidan så kan man göra olika sorters mallar från en psd http://psd2cssonline.com/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in