Hoppa till innehåll

Varför Låter Min Fläkt?

HausboY

Rekommendera inlägg

Tjena, När jag surfar på internet och liknande, då är ljudet på datan väldigt tyst, men när jag sätter på cs 1.6 då låter datan först högt sen lågt högt, lågt.. Asså det är svårt att förklara, men den låter växlande mellan lågt och riktigt högt, ibland när datan låter högt så fryser bilden typ när jag är på väg in på en server, då måste jag stänga av den, eller stängs den av sig själv. Vad beror det på? JAG VET ATT DATAN KLARAR CS, den är nt gammal, den har celeron processor på 3GHz, och ati grafikkort på 256mb o 1gb ram, Vad är det för fel?

Tacksam för svar!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du någon gång städat datorn? Alltså blåst ut damm som ligger och trycker i alla skrymslen och vrår.

Fast det låter mer troligt att det är som "NuPallarJag" skrev. Det låter som om det är hårddisken som håller på att gå åt skogen.

Men då vill jag ställa en till fråga.

Är det bara när det laddar en bana/server i CS som det strular eller händer det även vid andra tillfällen då något laddas (behöver ej vara i just CS)?

Varför Låter Min Fläkt?

Den är igång :rolleyes:

Så enkelt var det att lösa :rolleyes: ... Redigerat av ELF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du någon gång städat datorn? Alltså blåst ut damm som ligger och trycker i alla skrymslen och vrår.

Fast det låter mer troligt att det är som "NuPallarJag" skrev. Det låter som om det är hårddisken som håller på att gå åt skogen.

Men då vill jag ställa en till fråga.

Är det bara när det laddar en bana/server i CS som det strular eller händer det även vid andra tillfällen då något laddas (behöver ej vara i just CS)?

Varför Låter Min Fläkt?

Den är igång :rolleyes:

Så enkelt var det att lösa :rolleyes: ...

aa precis bara när det laddar en bana, Men det ser ut som att den har blivit lugnare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...