↗ till inläggetKöra ihjäl mig alternativt dö i strid runt 35-45 år.
^What he said.
Johnossi: Självmordsbenägen är nog ordet du letar efter.
↗ till inläggetKöra ihjäl mig alternativt dö i strid runt 35-45 år.
^What he said.
↗ till inläggetFör livet suger? <_<Wtf, varför ska så många här ta självmord? :S
↗ till inlägget↗ till inläggetFör livet suger? <_<Wtf, varför ska så många här ta självmord? :S
Säger man sånt när man är 13? o.O
Iallafall, hur jag VILL dö (först om 70+ år): Antingen dö på sjukhus, där dom försöker rädda ens liv intill sista sekunden, eller dö på soffan hemma. Självmord skulle bara vara dumt.
↗ till inläggetJag ser inte att många här ska begå självmord.Wtf, varför ska så många här ta självmord? :S
När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D
↗ till inlägget...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord?När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D
Förutsatt att Fredrik Reinfeldt inte lever till sin 130-årsdag.
Hela tråden är full av halv-deprimerade ungar som vill ha uppmärksamhet.
Jag lider av en mild (?) depression själv men inte fan talar jag om självmord som om det vore fine and dandy för det
↗ till inläggetJa vadå då?↗ till inlägget...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord?När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D
↗ till inläggetJa vadå då?↗ till inläggetNär jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D
...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord?
ba undra asså
dö i sjukdom sen vill jag ha skrivet på min grav "vad var det jag sa."
The life is too short. I will die when I am too old, in some disease.
Jag kommer skjuta mig själv som i The Deer Hunter, antagligen.
Peta mig i ögat tills jag dör.
Nah, jag vet att jag skrev innan, men jag ångrade mig. Jag vill inte dö alls. :)
Jag ska fan dö i en pizza-ätar-tävling :)
EDIT: Nejfan, pizza är inte gott. Kanske typ.. hamburgare.
jag ska drunkna i coca cola
varför dö?
↗ till inlägget↗ till inläggetKöra ihjäl mig alternativt dö i strid runt 35-45 år.
^What he said.
Hahah ja! Fyfan för blackouts.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in