vart får man den sista flaskan,jah har bara 3st
Vart
*tänker* en får man ju iallafall när man leker leken med hönorna på Lon Lon Ranch som liten å en får man då man samlat alla damens hönor som liten i byn. vet ej vart jag fick den tredje från:( Men du kanske fåt den å inte nån av dessa??
tror man får en flaska då man spränger bort en utav stenarna på Death Mountain Trail å hoppar ner i det svarta hålet oxå. Där står en ko som man skall spela eponas sång för å få en flaska mjölk:)
Ja tror jah ha fått båda dom
den tredje hittar man i vattnet i lake hylia och den fjärde får man när man dödat tio big poes.
ja just det ja..brevet! *pling!* Men ngn sa till mig att man får en flaska mjölk om man spelar eponas sång för kon som står nere i en grotta i Death Mountain Trail....
Det var jag som sa det det är så men man får inte flaskan bara mjölken.ja just det ja..brevet! *pling!* Men ngn sa till mig att man får en flaska mjölk om man spelar eponas sång för kon som står nere i en grotta i Death Mountain Trail....
och det finns bara 10 st. Kan man hitta en big poe på samma ställe om man druckit upp den innan?den tredje hittar man i vattnet i lake hylia och den fjärde får man när man dödat tio big poes.
Ok ja ha hittat den nu.
Man ska sälja de till någon innan man kommer till mmarket eller döds-market. :P
Ja vet DET
Kan man hitta en big poe på samma ställe om man druckit upp den innan?
om du har använt den? ja det tror jag iaf jag har inte använt den för å få liv eller vad den nu gjorde.. man ska ju sälja det til spökhandlaren.
om jag använde den för att dricka upp
Vad händer om man "dricker" upp den? :huh:om jag använde den för att dricka upp
pröva och se om du kan fånga den igen?
jo, men det är det att jag inte hitta någon alls...
Letar du där dom finns då??
ja, har dubbelkollat alla (tror jag)
en big poe fins vid den där stenmuren i hyrle field och en vid det där stengslät vid den där bäcken i hyrle field har aldrig fångat en big poe bara vanliga poes som man får tio rupiss eller vad det heter
okej..men de vet jag att jag har tagit