Shall We Dance (versionen från 96) och True Grit
Vilken Film Såg Du Senast?
American pie presents beta house
Såg lite på lite på hajen III.
Jag brukar bli rädd av skräckfilmer.
Här satt jag och skrattade när idioten blev uppkäkad.
SÅ himla löjligt det var asså, göra en skräckfilm som jag inte ens blir rädd av, ahaha! FAIL FILM.
Red med bruce Willis, sög ganska hårt.
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain.
Mästerverk
10/10
Såg La Haine.
Grym filM!
↗ till inläggetKan kanske bero på att ifrån 1983 var man inte elite pro haxxors på att data animera hajar. Om man är van vid animationer som Avatar så skrattar man nog åt Hajen, också 3.3 på IMDB, förklarar en hel del.Såg lite på lite på hajen III.
Jag brukar bli rädd av skräckfilmer.
Här satt jag och skrattade när idioten blev uppkäkad.
SÅ himla löjligt det var asså, göra en skräckfilm som jag inte ens blir rädd av, ahaha! FAIL FILM.
↗ till inläggetSka se den nu, hoppas den är bra :oEn av de bästa! Älskar han som gjort den. Han har ju även gjort Batman & Inception!
jag såg på wall-e :D
sagan om konungens återkomst, (för hundrade gången)
Vi ska se Efter Bröllopet ikväll tror jag.
Fast jag har redan sett den dock
På sexan gick det två skräckfilmer häromdan, Underworld Evolution och Prom Night.
Jag kollade inte på hela filmerna men jag kollade lite...
Japp, den senaste filmen jag såg var Efter Bröllopet, som jag sa, det var en bra film :)
Machete.
va
kollar massa serier nu såsom chuck och ice road truckers
Bury My Heart At Wounded Knee
Jag kollar på serien Solsidan nu, mycket roligt.
8 mile
Såg Tron på bio för några dagar sen, brukar inte gilla sånna filmer men den va rätt bra. Rätt schyst att daft punk gjort musiken också, men de är en biofilm imo.
Såg alla dom tre transporter-filmerna, dock var trean sämst :(
I, Robot
Såg klart den för någon minut sen, jävligt bra
↗ till inläggetWHAT? Sen när är Underworld skräck?På sexan gick det två skräckfilmer häromdan, Underworld Evolution och Prom Night.
Jag kollade inte på hela filmerna men jag kollade lite...
Japp, den senaste filmen jag såg var Efter Bröllopet, som jag sa, det var en bra film :)
Senaste jag såg var Swordfish, den gick på 6an här om dagen. Halle Berry är jävligt fräsh asså.
The Social Network, för andra gången.
Riktigt bra film, soundtracket är väldigt bra också. :)