Som tog typ laptops och macbooks. Varför jag skapar denna tråden är för att jag vill veta om ni har haft inbrott. I våran skola har det varit inbrott typ 4 gånger nu. Första gången var typ 2 veckor sen dom bröt sig in i vårt klassrum och tog en laptop. Andra dagen så snodde dom en från bildsalen. Sen kasta dom nåt i bibliotekets glas rum. Händer konstiga saker här.. Och detta hände för det mesta på söndagar.
Har Det Varit Tjuvar I Er Skola?
Nej, det har det inte.
nej, bara folk som snor från varandra under dagtid
Ja.
Nej, ingen som vill ta våra windows 98 datorer. ;)
Någon snodde huvudnyckeln till skolans skåp och tog 4 mobiler, 1 iPod och en plånbok ur skåpen. Slutade med att vi fick byta till hänglås.
Ja, för 2 år sedan fick vi ett inbrott och det enda han tog var en rullstol... :sorcerer:
I min gamla skola var de la något inbrott. Kommer inte ihåg så mke ;P
Ja, på min gamla skola. Någon dum jävel som skulle ta Windows 98-datorerna och sälja dem i Polen. :wacko:
P12:ig tråd.
För att jag inte vill ha en varning så, ja det har det.
Aa de har det. Fast dom tog inget, för vi har inget dom kan sno förutom pennor och skolsaker.
tjuvar som inte snor något, det var.. nytt.
Vi har haft inbrott flera gånger, och i sexan så blev min mobil stulen :(
↗ till inläggetScoreNågon snodde huvudnyckeln till skolans skåp och tog 4 mobiler, 1 iPod och en plånbok ur skåpen. Slutade med att vi fick byta till hänglås.
Inte vad jag vet
Inte där jag har gått iallafall då jag har gått
Ja i min gamla skola, dem tog en del fräscha datorer samt en plasma tv ifrån uppehållsrummet.
Nån platt-tv från cafeterian försvann häromveckan.
↗ till inläggettjuvar som inte snor något, det var.. nytt.
de finns inget i min skola som man kan ta, en gammal tv bara typ....
Nåra i min klass smugglar snus
↗ till inlägget↗ till inläggettjuvar som inte snor något, det var.. nytt.
de finns inget i min skola som man kan ta, en gammal tv bara typ....
säker på det
mobiltelefoner, plånböcker?
dom vet nog hur man bryter sig in i skåpen