Nope, inga inbrott. Dock några elever som var dumma nog att stjäla föremål från andra elever.
Har Det Varit Tjuvar I Er Skola?
För en vecka sen så var tog dom alla våra pengar hela högstadiet hade samlat ihop i personalrummet.
haha aa för vi har inte skåp vi har våra grejer i klassrumet och alla tar typ hem sina mobiler och plånböckerxD
↗ till inläggetOj vad farligt.Nåra i min klass smugglar snus
När jag gick i sexan rökte alla i 8-an och uppåt.
Var väldigt mycket stölder i mellanstadiet.
:rolleyes:
↗ till inläggetNåra i min klass smugglar snus
Nuså heter tråden Har Det Varit Tjuvar I Er Skola? inte Har Det Varit Smugglare I Er Skola?
↗ till inlägget↗ till inläggetNåra i min klass smugglar snus
Nuså heter tråden Har Det Varit Tjuvar I Er Skola? inte Har Det Varit Smugglare I Er Skola?
Smuggla och stjäla är väl sak samma.
Ehh... Nej.
Ehh... Nej.
Jaha, men i så fall så tar dom snus
Nope,inte vad jag vet, men gamla skolan blev vandaliserad varje helg under två år så då snoddes det en hel del datorer mm.
Nej det har det inte så länge jag har gått där,finns kameror överallt förutom i själva klassrummen och skolgården,man satte upp kamerorna för att folk brände toaletternas papperskorgar 34-36 gånger under 2 år.
Däremot så stal en kille i andra femman min klasskamrats mobil efter gympan,han var dum nog att visa den för andra och man förstod direkt att det var han,min kompis åkte dit med hans pappa till "tjuvens" hus och tog mobilen ifrån honom,det roliga var att han redan hade satt hans simkort i den :P (Detta hände förra året)
Det har inte varit något inbrott vad jag vet, men vårat Utomhus café blev nerbränt
Det var inbrott på dagiset där jag bor, då snodde dom en DVD spelare, pepparkakor och en ost :P
↗ till inläggetNågon snodde huvudnyckeln till skolans skåp och tog 4 mobiler, 1 iPod och en plånbok ur skåpen. Slutade med att vi fick byta till hänglås.
Samma på min skola? :o
Går du möjligtvis på kunskapsskolan i västerås?
↗ till inlägget↗ till inläggetOj vad farligt.Nåra i min klass smugglar snus
När jag gick i sexan rökte alla i 8-an och uppåt.
Var väldigt mycket stölder i mellanstadiet.
:rolleyes:
Nästan alla äldre elever röker i min skola. Vissa av de snusar och nästan alla super varje helg. Dessutom går det tydligen runt knark i min skola! o.O
Ja, det har vart flera inbrott. De har tagit nya datorer med Windows Vista och annat
↗ till inläggetVilken skola?Som tog typ laptops och macbooks. Varför jag skapar denna tråden är för att jag vill veta om ni har haft inbrott. I våran skola har det varit inbrott typ 4 gånger nu. Första gången var typ 2 veckor sen dom bröt sig in i vårt klassrum och tog en laptop. Andra dagen så snodde dom en från bildsalen. Sen kasta dom nåt i bibliotekets glas rum. Händer konstiga saker här.. Och detta hände för det mesta på söndagar.
Nä. inte än. bor i en fin kommun. inge inbrott i skolor ^^
I 9an så gick jag i skola där det var 90% icke svenskar, så där var det mycket sno allt.
Fick en IPhone därifrån, dock fick jag den av en vän som tagit den, HEHE!
Jomenvisst, fast dessa tjuvar tog det hela till en helt ny nivå. Dem stal alla byggnader.
Snacka om reaktioner när man upptäcker att byggnaderna är borta. :/
↗ till inläggetJomenvisst, fast dessa tjuvar tog det hela till en helt ny nivå. Dem stal alla byggnader.
Hur lyckas man ta hela byggnader?
på min förra skola tog de en bra massa datorer, och kom undan. och nån tog min kompis mobil, men hade lämnat den nån annanstans p.g.a han visste inte vad PIN-koden var...
↗ till inlägget↗ till inläggetJomenvisst, fast dessa tjuvar tog det hela till en helt ny nivå. Dem stal alla byggnader.
på min förra skola tog de en bra massa datorer, och kom undan. och nån tog min kompis mobil, men hade lämnat den nån annanstans p.g.a han visste inte vad PIN-koden var...
HAHAHA!!!
Fail XD
↗ till inläggetHan var 110% seriös.↗ till inläggetJomenvisst, fast dessa tjuvar tog det hela till en helt ny nivå. Dem stal alla byggnader.
Nån hade snot ett dör hantag i min förskoleklas där jag gick.