Hej!
Idag håll jag på att installera min sims2 spel på datorrn igen.
När jag skulle instalera andra skivan på en av de så blevv jag tvungen att gå ut så medans installationen pågick la jag datorn på viloläge och gick ut sen efter ca 1 timma när jag var tillbax så såg jag att dator var stängd.
När jag öppnade den igen så kom en blå skärm med vit text upp jag hann bara läsa nårra meningar och det stod följande windows has recovered from an unexpected shut down if this is the first time you see this message
längre hann jag ej läsa innan datorn stängdes igen.
Sen startade jag datorn igen och då kom sidan upp som man kunde välja safe mode normal mode osv på jag valde safe mod med nätvärk men nu vet jag inte vad jag ska göra jakan inte heller gå in i min anti virus pga att det står att det är fel lösen fast jag är säker att det är rätt.
Det kom upp en sida som gav detaljer om felet jag kopierade hela hit
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Locale ID: 1053
Additional information about the problem:
BCCode: 9088
BCP1: FFFFF88007B5C880
BCP2: FFFFF88007B5C884
BCP3: FFFFF88007B5C890
BCP4: FFFFF88007B5C894
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump92510-18860-01.dmp
C:\Users\Amir Mohammad\AppData\Local\Temp\WER-35412-0.sysdata.xml
Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104...mp;clcid=0x0409
If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt
Tryckde på check solutions online också men inget hände.
Det har hänt innan att datorn har haft ett plötslig stängning men funkade ej att starta fram tills nårra dagar efter hos en reparatör som sa att det inte var något problem!
Snälla hjälp mig snabbt.
MIn antivirus är AVAST och när jag håller musen på ikonen står det WARNING ditt dator är OSYDDAT
När datorn var på viloläge så var internet på
Stängde datorn och startade det igen och nu verkar allt normalt ska skanna med min antivirus som jag kan komma åt nu,så det verkar inte vara nån virus men vad var felet varför hände detta?