Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Ah, langa pic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Jag tycker om bullar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Jag tycker om bullar.Inget fel med bullar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Seriöst dock, ge upp. Dessa trådar är evigt dömda. http://img691.imageshack.us/img691/7356/watqh.jpg För säkerhet. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 (redigerat) Krejsycake, ladda upp bild själv. Sluta skapa flera trådar att annat folk ska ladda upp bilder på sig själva så att du kan sitta o runka åt dem sen. Jasså, blir det error på Tinypic för att du är för snygg? Prova Fuskbugg, Imageshack, Rapidfiles, Photobucket, Imagehousing, Flickr, Imgur, Picsorlinks... Fungerar inte någon av de där så har du fult äckligt finnigt ansikte. Redigerat 29 September 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Krejsycake, ladda upp bild själv. Sluta skapa flera trådar att annat folk ska ladda upp bilder på sig själva så att du kan sitta o runka åt dem sen. Jasså, blir det error på Tinypic för att du är för snygg? Prova Fuskbugg, Imageshack, Rapidfiles, Photobucket, Imagehousing, Flickr, Imgur, Picsorlinks... Fungerar inte någon av de där så har du fult äckligt finnigt ansikte. Ne, jag är fortfarande för snygg.Det är ju som man brukar säga "En man har alltid finnar". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 (redigerat) Krejsycake, ladda upp bild själv. Sluta skapa flera trådar att annat folk ska ladda upp bilder på sig själva så att du kan sitta o runka åt dem sen. Jasså, blir det error på Tinypic för att du är för snygg? Prova Fuskbugg, Imageshack, Rapidfiles, Photobucket, Imagehousing, Flickr, Imgur, Picsorlinks... Fungerar inte någon av de där så har du fult äckligt finnigt ansikte. Ne, jag är fortfarande för snygg.Det är ju som man brukar säga "En man har alltid finnar". Det är inte snyggt på tjejer! *badam, tshh* Bara så du vet så kommer jag inte svara på ditt nästa inlägg, för de är så i h*lvettes meningslösa så jag orkar bara inte, och tråden kmr nog låsas snart. Redigerat 29 September 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Var inte en sådn jävla idiot! Du förstör bara ännu mer med ditt vidriga trådpostande nu. Kan någon moderator ge honom en jävla permban ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Var inte en sådn jävla idiot! Du förstör bara ännu mer med ditt vidriga trådpostande nu. Kan någon moderator ge honom en jävla permban ?Älskar dig med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Du skapar dessa trådar utan att ens lägga upp en bild på dig själv? Idiot. Att du inte ens lär dig av den förra tråden gör dig bara mer idiotisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Du skapar dessa trådar utan att ens lägga upp en bild på dig själv? Idiot. Att du inte ens lär dig av den förra tråden gör dig bara mer idiotisk. Jag försöker ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 (redigerat) Nu kmr antagligen Draghon och låser upp situationen... Bara jag som fick tillsägelse? -.- Redigerat 29 September 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg