💬
Logga in
Fuska.se

Fairyland

49 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Ja.Tre år

3 Jun 2004
Nivå 3 · Lärling

Nu funkar det! det tog bara 8 timmar att ladda ner ;) !

Nivå 5 · Fuskare

mega bite är det näst största på en vanlig dator !!!!

1 Byte = Minst

1 Kilobyte = 1000 Byte

1 Megabyte = 1000 Kilobyte

1 Gigabyte = 1000 Megabyte

1 Terrabyte = 1000 Gigabyte

Nåra Mb är ju ingenting!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det tog 20 minuter att ladda ner, skit grymmt!

Nivå 1 · Novis

min syster har ungefär 1000 låtar och jag skojar inte det finns bara 31,8 mb kvar :( (och jag har bara 2 program instalerade)

Nivå 1 · Novis

jag måste rätta fire fly idetta fallet. en terrabyte = 100 giga byte inte 1000

Nivå 7 · Fuskare

hmm det tar 9tim för mig och det tar 500mg

Nivå 5 · Fuskare

Det är gratis, för mej tog det några timmar att ladda hem. 500MB, bry sej. Du kan ju endån radera det senare (som jag gjorde)

orkade inte spela det, ochom ni vill ha plats på datan. Köp en hårdisk på 2terra. wav filer tar mkt plats.

Senast ändrad:

4 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

för mej tog det bara 1 timme och kanske en halvtimme ungefär... :P men det står att man ska fixa nått "systemkompilemt" eller vad det hette fär att kunne spela det <_<

Nivå 7 · Fuskare

vilken länk ladda ni ner den från jag tog Hong kong och det tar 9tim <_<

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #31

För mig tar det 3 timmar 21 minuter och 44 sekunder exakt ;) förresten e jag snart lvl 5 :)

Nivå 3 · Lärling

500 MB e inte mycket!! t.e.x UT2004 e 5 GB stort ^_^ Rikku behöver man sk!v4?

Edit: FireFly du har Fel!:

1 Byte = Minst

1 Kilobyte = 1000 Byte

1 Megabyte = 1000 Kilobyte

1 Gigabyte = 1000 Megabyte

1 Terrabyte = 1000 Gigabyte

=

1 Byte = Minst

1 Kilobyte = 1024 Byte

1 Megabyte = 1024 Kilobyte

1 Gigabyte = 1024 Megabyte

1 Terrabyte = 1024 Gigabyte

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

är man medlem i fairland gratis och hela tiden??

8 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

vad ska man göra när man laddat ner det det säger bara gå till kontroll panelen och gör det manuelt eller nåt!!!

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #35

Nu e jag lvl 10 snart 11 mage :) Vad heter ni ? jag heter Zaviot , whispra till mig ! och spamma inte om alla bytes !!

Senast ändrad:

28 Jun 2004
Nivå 3 · Lärling

Nu funkar det för mig, och mina tusentals gubbar är: Quisties, lvl 24 mage(f.d warrior), Livet (konstigt namn, jag vet), lvl 15 trader, Morganah, lvl 13 trader, Imoenra, lvl 18 mage, Maranis, lvl 9 apprentice diviner, Feranis, lvl 3 apprentice journeyman, Seiferced, lvl 2 apprentice warrior. Skicka gärna meddelanden eller whisper ;) .

till *mih* puma: det stog "use ur CD.... bla, bla, bla" så jag trodde att man behövde CD

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #37

Nu funkar det för mig, och mina tusentals gubbar är: Quisties, lvl 24 mage(f.d warrior), Livet (konstigt namn, jag vet), lvl 15 trader, Morganah, lvl 13 trader, Imoenra, lvl 18 mage, Maranis, lvl 9 apprentice diviner, Feranis, lvl 3 apprentice journeyman, Seiferced, lvl 2 apprentice warrior. Skicka gärna meddelanden eller whisper ;) .

till *mih* puma: det stog "use ur CD.... bla, bla, bla" så jag trodde att man behövde CD

Spelar du mycket?! Vilken spelar du mest på? jag e lvl 18 strax förresten..
Nivå 7 · Fuskare

är spelen bra hacka det vilken utrymme behövs

12 Jul 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #39

Jag tog bort Zaviot nu, har gjort en swordman som är på lvl 19, 15k tnl.. Han heter Naokin, jag joina en clan för en vecka sen deras hemsida är : www.thesiddhis.reklam titta på members, sen på Naokin. Det är jag det ^^

Nivå 7 · Fuskare

kan nån fixa en länk att ladda ner den fairy lands hemsida funka inte att ladda ner för mig

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in