Hoppa till innehåll

Kille Hängde Sig Själv Live


Johnossi
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har nött igenom tråden på flashback nu.

 

Fan vad jag stör mig på folk som önskar han lycka till osv! Jag skiter i om det finns många som fejkar, men man behöver ändå inte uppmana till att han ska göra det.

Saken var ju den att man inte trodde att han skulle genomföra det. Men när det är så, så är det lika bra att inte öppna käften och skriva.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en anledning till att han live-streamade detta. Han ville att många skulle se och därför är det inte respektlöst att kolla på filmen.

Mycket möjligt att det var det han ville.

 

Men seriöst, hur sjukt låter inte det egentligen?

 

Man är sjuk om man är självmordsbenägen...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en anledning till att han live-streamade detta. Han ville att många skulle se och därför är det inte respektlöst att kolla på filmen.

Mycket möjligt att det var det han ville.

 

Men seriöst, hur sjukt låter inte det egentligen?

 

Jo, jag vet. Ville bara påpeka att det inte är respektlöst mot honom att se filmen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flashback är typ nere nu eller något, men det jag tycker är sjukast hur vissa användare liksom "hejade" på händelsen etc.

Han skrev även ett självmordsbrev på facebook som hans kompis postade på flb.

"Hejjade" är väl fel ord, kommer typ 100 trådar per dag om att folk ska ta livet av sig, kanske en på tusen är seriös och inte trollar, folk trodde att han trollade och trollade tillbaka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en anledning till att han live-streamade detta. Han ville att många skulle se och därför är det inte respektlöst att kolla på filmen.

Mycket möjligt att det var det han ville.

 

Men seriöst, hur sjukt låter inte det egentligen?

 

Jo, jag vet. Ville bara påpeka att det inte är respektlöst mot honom att se filmen.

 

Men vad vinner man av att se på när någon tar självmord? Okej du kanske ser hur sorgligt det är men ändå..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...