vi har en som är lärar kandidat vi har svär förbud och han svär och säger att barnen är sjuka i huvet och skriker åt en fast vi bruka säga åhh det luktar urban här när han går ( han heter det )
Stränga Lärare?
Vår klass har en sträng lärare som är på textilslöjden. Det minsta man gör fel och hon får ett anfall. Som tur är så har jag träslöjd nu. :rolleyes:
vår syslöjdslärare är också sträng förut fick hon hatbrev på sin kated
Haha.. ps2_boy sånt kan man få en prick av polisen av om det finns några hot i brevet ;P
alla våra lärare e stränga..jag blir behandlad som en idiot <_<
om mina kompisar sitter o pratar i klassrummet så är det mig han säger åt!
och om jag typ löser ett SVÅRT tal så säger han bara "varför tog det så lång tid för dig" :(
Det där är inte att vara sträng.. Det där är att vara Ond! :Dalla våra lärare e stränga..jag blir behandlad som en idiot <_<
och om jag typ löser ett SVÅRT tal så säger han bara "varför tog det så lång tid för dig" :(
Som vikarie i träslöjden hade vi en gång en riktig j#vla idiot till lärare. Så fort som vi inte gjorde nåt i exakt samma ögonblick som hon ville så kallade hon oss egotrippad klass. Inte konstigt att hon är röd i fejan hela tiden (hon är det alltså)!
Jag har en slöjdlärare som är kanske lite sträng och mycket ond han säger att man inte får göra låssas pennor för att det är mord vapen.
och om man inte gör tillräckligt fina saker blir han förbannad och säger elaka saker
Omega asså hon fick det !.. alla hatar hon typ förutom vissa
ja det har du rätt i :lol:(Kanji @ 14/05-2004 11:11:45)alla våra lärare e stränga..jag blir behandlad som en idiot <_<
Det där är inte att vara sträng.. Det där är att vara Ond! :D
våran slöjd rärare fiser på lektionerna <_<
sen sägar han bara "jag klämde en fjärt, ärtsoppan måste ut"
Vi har 2 st
En heter Helena och skriker hela tiden.
den andra,musikläraren,Han e helt knäpp :wacko:
som tur är så har jag inga stärnga ir onda lärare :rolleyes: ena läraren är lite strängare men han e jätte schyst! :P :lol:
Vår fröken har damp. Hon blir arg på alla killar (Bara killarna).Jag hatar henne. Man lär sig ingenting för hon skäller på en hela tiden. En kompis till mig tänker säga jäkla fröken dra hem till ditt land turk i en burk (turkiet) säger han men han har inte gjort det
om han skulle säga det e han ju rasist! <_<Vår fröken har damp. Hon blir arg på alla killar (Bara killarna).Jag hatar henne. Man lär sig ingenting för hon skäller på en hela tiden. En kompis till mig tänker säga jäkla fröken dra hem till ditt land turk i en burk (turkiet) säger han men han har inte gjort det
och det kan man ju polis anmäla!
Ja silver star har rätt
vi har en musiklärare hon är så jävligt störd när man vill säga ett ord så skriker hon tysttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om man gör det igen så skriker hon igen så får man ställa sig i vägen o vända ryggen mot vägen :angry:
en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden.
bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne.
Min fröken är exact va du kan kalla sträng ett stav fel och du får göra om allt
Staffan är våran strängaste lärare så fort man säger något så börjar han gapa!
Inte damp men hon blir arg ofta(Silver Star @ 14/05-2004 18:31:04)Vår fröken har damp. Hon blir arg på alla killar (Bara killarna).Jag hatar henne. Man lär sig ingenting för hon skäller på en hela tiden. En kompis till mig tänker säga jäkla fröken dra hem till ditt land turk i en burk (turkiet) säger han men han har inte gjort det
om han skulle säga det e han ju rasist! <_<
och det kan man ju polis anmäla!