💬
Logga in
Fuska.se

Stränga Lärare?

111 svar · startad

min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom

min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom

dt vågar d inte :lol:
Nivå 10 · Veteranfuskare
(Star Wars @ 04/06-2004 15:22:44)

dt vågar d inte :lol:

Nej, knappast. Det tror inte jag heller, för då hade de blivit avstängda från skolan. Vad skulle de då haft för jobb?
Nivå 6 · Fuskare

en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden.

bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne.

vem e de Star Wars?
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad tänker ni på när ni hör ordet "lärare" egentligen?

Jag tänker på gamla tanter som går runt med piskor och piskar på elever. :unsure: :angry: :)

Nivå 5 · Fuskare

Vi har CJ som strängaste i skolan. Hon är oftast på en unge, men så är vi pratigast på Öland =P

5 Jun 2004
(Sonic. @ 04/06-2004 16:38:36)

en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden.

bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne.

vem e de Star Wars?

LOLLO så klart
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure:

Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure:

e hon sträng lr :huh:
Nivå 11 · Veteranfuskare
(Star Wars @ 05/06-2004 10:42:26)

Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara  :unsure:

Ja..
(PePsodenT @ 05/06-2004 10:46:37)

Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara  :unsure:

Ja..

oki då fattar ja.
Nivå 10 · Veteranfuskare
(Star Wars @ 05/06-2004 10:47:44)
(PePsodenT @ 05/06-2004 10:46:37)

Ja..

oki då fattar ja.

Det är ju alltid kul att börja högstadiet, då träffar man nya människor. Men från första stunden så hade vi en snäll klassföreståndare, en gubbe alltså, sen när man hade fikat så fick man se den andre, det var en lite mer tantaktig klassföreståndare. Henne fick man i Engelska. Fy fasen också, jag bytte grupp. :lol:
7 Jun 2004

jag har haft en sträng lärare i 4 år.

står int ut!!!!!!11

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vi har ingen sträng lärare...Men det finns vissa på skolan.

Nivå 10 · Veteranfuskare

jag har haft en sträng lärare i 4 år.

står int ut!!!!!!11

Det var ju trevligt. Men det är faktiskt inget att skryta om. Speciellt om du går i 5:an nu.

nästa år går jag i sexan

och ha--an är lika sträng som vanlig

Nivå 10 · Veteranfuskare

nästa år går jag i sexan

och ha--an är lika sträng som vanlig

Vilken är ha-an?

Aja, du har tur om du får en lärare som inte är sträng i högstadiet.

12 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

ingen av mina vanliga lärare är stranga men en vikare slog en i min kass med en linjal j*vla c*

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

vi har nästan inga stränga lärare på vår skola, mest tjuriga!

13 Jun 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Våran lärare är inte sträng

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in