min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom
Stränga Lärare?
dt vågar d inte :lol:min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom
Nej, knappast. Det tror inte jag heller, för då hade de blivit avstängda från skolan. Vad skulle de då haft för jobb?(Star Wars @ 04/06-2004 15:22:44)min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom
dt vågar d inte :lol:
vem e de Star Wars?en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden.
bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne.
Vad tänker ni på när ni hör ordet "lärare" egentligen?
Jag tänker på gamla tanter som går runt med piskor och piskar på elever. :unsure: :angry: :)
Vi har CJ som strängaste i skolan. Hon är oftast på en unge, men så är vi pratigast på Öland =P
LOLLO så klart(Sonic. @ 04/06-2004 16:38:36)en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden.
bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne.
vem e de Star Wars?
Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure:
e hon sträng lr :huh:Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure:
Ja..(Star Wars @ 05/06-2004 10:42:26)Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure:
e hon sträng lr :huh:
oki då fattar ja.(PePsodenT @ 05/06-2004 10:46:37)(Star Wars @ 05/06-2004 10:42:26)Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure:
Ja..
Det är ju alltid kul att börja högstadiet, då träffar man nya människor. Men från första stunden så hade vi en snäll klassföreståndare, en gubbe alltså, sen när man hade fikat så fick man se den andre, det var en lite mer tantaktig klassföreståndare. Henne fick man i Engelska. Fy fasen också, jag bytte grupp. :lol:(Star Wars @ 05/06-2004 10:47:44)(PePsodenT @ 05/06-2004 10:46:37)(Star Wars @ 05/06-2004 10:42:26)Jag börjar ju högstadiet till hösten och har redan träffat min nya klassföreståndare..Fy patte säger jag bara :unsure:
Ja..
oki då fattar ja.
jag har haft en sträng lärare i 4 år.
står int ut!!!!!!11
Vi har ingen sträng lärare...Men det finns vissa på skolan.
Det var ju trevligt. Men det är faktiskt inget att skryta om. Speciellt om du går i 5:an nu.jag har haft en sträng lärare i 4 år.
står int ut!!!!!!11
nästa år går jag i sexan
och ha--an är lika sträng som vanlig
Vilken är ha-an?nästa år går jag i sexan
och ha--an är lika sträng som vanlig
Aja, du har tur om du får en lärare som inte är sträng i högstadiet.
ingen av mina vanliga lärare är stranga men en vikare slog en i min kass med en linjal j*vla c*
vi har nästan inga stränga lärare på vår skola, mest tjuriga!
Våran lärare är inte sträng