Back to topic!
men igen årkar väl höra ordet skola nu när det är sommarlov
Back to topic!
men igen årkar väl höra ordet skola nu när det är sommarlov
jag har en magister som är sträng men han kan vara snäll också!
nästa termin kommer vi att få en lärare som är skitsträng men ibland snäll
Våran Textilslöjds-lärare är skit sträng.... Hon tappar humöret bara man leker me strykgärnet eller nåt... Hon gillar heller inte att man ligger o brottas på golvet... Nåt vi grabbar ofta gör... :)
en av mina klasskompisar sköt ett sudd i huvudet på henne, gissa om hon blev argVåran Textilslöjds-lärare är skit sträng.... Hon tappar humöret bara man leker me strykgärnet eller nåt... Hon gillar heller inte att man ligger o brottas på golvet... Nåt vi grabbar ofta gör... :)
jag har inte så stränga lärare..men det finns vissa lärare man ska ha respekt för! vi har två sådana..en manlig och en kvinlig, men dom e schyssta! låter oss sluta tidigare osv.
Mina lärare är både snälla och stränga men det ska dom vara för ja har en sån J*VLA jobbig klass.
Har Typ INgen sträng lärare
Det finss en kärring i min skola hon är så jäv*avi har en som är lärar kandidat vi har svär förbud och han svär och säger att barnen är sjuka i huvet och skriker åt en fast vi bruka säga åhh det luktar urban här när han går ( han heter det )
irriterande hon säger så här försök inte leka tuff,bara om man
säger nåt så hon är en a**ole c* .
Vi har en!
Men den allra sämsta och fetaste är syslöjds läraren! :angry: Jag hatar henne :medieval:
Vi hadde en vikarie han va jätte snäll vi behövde inte göra engelskan eller matten :)
Vi fick mer rast + fick sluta tidigare
harniVi har 2 st
En heter Helena och skriker hela tiden.
den andra,musikläraren,Han e helt knäpp :wacko:
vi hade en lärare som oxå hette så
men hon haren annan klass nu :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in