💬
Logga in
Fuska.se

Minns Ni?

238 svar · startad

Trådstartare #101

Jag kommer inte ihåg den där 50 sidors tråden ? Vad var det för frågor ?

det kan du ta i PM!

jag minns att alla kunde göra omröstningar som var jätte kul och så gillade jag alla "klistrade" trådar faktiskt!

De fanns inga omröstningar då. :huh:

Fast de va faktiskt väldigt kul me dom klistrade :P

18 May 2004

Jag skrev i 50% av dom klistrade. Alla andra kollade jag.

Jag saknar också den gamla sidan fast den här sidan är bättre fast förr va man snällare med varann hade fler vänner då också som Yoshi, Joy mm men så hette han inte då. Och man har ju själv vart med sen första fuskarna det blir i ungefär 4 år 4 ÅR d e länge d fast dom här sidorna är inget man trötnar på och d e ju bra. och mitt första inlägg va en kalle anka tråd blev mycke svar och sånt i den så jag fick väl vad mna kalla eb bra start och dom som vart med från början kommer säkert ihåg kalle anka tråden. saknar verkligen den tiden. :(

Jag skrev i 50% av dom klistrade. Alla andra kollade jag.

50 % ?! det var mycekt.....
Trådstartare #106

Jag saknar också den gamla sidan fast den här sidan är bättre fast förr va man snällare med varann hade fler vänner då också som Yoshi, Joy mm men så hette han inte då. Och man har ju själv vart med sen första fuskarna det blir i ungefär 4 år 4 ÅR d e länge d fast dom här sidorna är inget man trötnar på och d e ju bra. och mitt första inlägg va en kalle anka tråd blev mycke svar och sånt i den så jag fick väl vad mna kalla eb bra start och dom som vart med från början kommer säkert ihåg kalle anka tråden. saknar verkligen den tiden. :(

JOJJON!!!!

Mig minns du, Son-Gohan vi var alltid vänner för!

YES en vän från de gamla forumen som man skrev med.

Karata med.

back to topic!

jag minns att sidan var så annorlunda.

jag tror faktiskt att det var IPB på det forumet också :S

men ändå så likt men ändå så annorlunda!

om en tråd var onödig så skrev alla:

ONÖDIG TRÅD VAR GOD LÅS! :D

De fanns inga omröstningar då. :huh:

Fast de va faktiskt väldigt kul me dom klistrade :P

Ja... Saknar de klistrade.

Dom var bra, synd att man inte får göra "Officiella"

trådar längre... Och det var bättre utan poäng... Eller det är bra med poäng, men

inte om man kan köpa saker för dem... Bara ha dem att stotsera med

Manga Master: b är ju fortfarande kvar ju! :D

Kanji: va e de för kul me att ha poäng om man inte kan använda dom (inte för att dom e kul när man kan använda dom) ja tycker dom ska bort! stotsera kan man ju göra me inlägg, själv har ja typ -770 eller nått sånt :P

hmmm.......först hette ja vegeta sen majinvegeta,samus,bowser jr,homer simpson,elvis,the one och nu sonic. ;)

nonn borde komma ihåg mej.

Va det du!? Då kommer jag ihåg dig. Alltså vegeta

jag kommer ihåg dig som homer simpson!

hmmm.......först hette ja vegeta sen majinvegeta,samus,bowser jr,homer simpson,elvis,the one och nu sonic. ;)

Isf har jag känt dig som Vegeta Samus, Bowser Jr, Elvis, The one och Sonic.

homer simpson och the one hette ja bara i några dar ;)

varför byter mna namn hela tiden?

för man kanske inte vill ha sitt förra?

Senast ändrad:

varför byter mna namn hela tiden?

Jag har gjort det för att jag aldrig riktigt har blivit nöjd... Kanske så ska jag byta till "Zalamander"...

näää,Kanji e ascoolt

aaah... håller me! byt inte

19 May 2004
Bambi

Aha! du va samus OCH bowser jr.. :P

KOmmer ihåg dig som Bowser Jr.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in