förlänge sen i fuskarna.nu var mitt första inlägg när bara pokemon gul blå röd dem enda pokemon spelen i gameboy fanns då skrev jag om hur man får mewtwo.hete där Cobra
Minns Ni?
Hmm, ngn som kommer ihåg mig som jonash...?
Kommer ihåg när Knuckles (Legolas) skulle hjälpa mig med Tibia, men jag kom aldrig in... :)
Ja minns dej som Jonash!Hmm, ngn som kommer ihåg mig som jonash...?
Kommer ihåg när Knuckles (Legolas) skulle hjälpa mig med Tibia, men jag kom aldrig in... :)
Även då va du en toppenkille!
Men vi snacka nog inte så mycke då, met ssåg allt du skrev o så.
http://forum.fuska.se/index.php?act=Search...sts&hl=&st=1550
Där finns mina första inlägg, och här mitt senaste! :)
(Knuckles, för vad?)
TILLBKAS TILL TRÅDEN, NU!!!!!!!!!!!!!
På nått sett gilla ja den tiden bättre...ja vet inte varför...men de va roligare då, enligt mej!
Här ska jag skriva lite possitivt:
Det spelar igentli´gen ingen roll på ålder här på internet jag har en kompis som ska fylla 18 själv är jag bara 12
Hmmm....
Nån som vill bilda DGGT-Forum här på fuska.se ?
Skriv inte bara ja eller nej skriv nått mer annars kan nån få en varning och det vill ingen ha ;)
Ni får mig bara att längta efter DGGT !!! :)
Mej får ni att längta till att Admin kommer och gör Knuckles tråd till en omröstning! :)
(ja)
jag är nog mer känd som smile om ni undrar vart han tog vägen!
Såklart jag gör det !!! :)Mej får ni att längta till att Admin kommer och gör Knuckles tråd till en omröstning! :)
(ja)
Jo dig kommer jag också ihåg när du hette Jonash du gav mig och nåra andra en adress till skapa-ikon + skapa-muspekar program helt på svenska vad var adressen förresten ?
klart man kommer ihåg jonash typ den första jag lärde känna!
O nu har du den avatarn som du hatt genom tiderna B, de e ganska coolt att man kommer ihåg de!
ingen som kommer ihåg smile?
Joo,det var ditt gamla namn ;P
BIngo vi har en vinnare :D
Ja minns dej som Smile! Ja gjorde nårra avatarer till dej men dom blev misslyckade! ;)
Smile - Spamningens käraste väningen som kommer ihåg smile?
:P
Jag skojade B)
haha vector dom avatarerna har jag på datorn dom är visst snygga!
Jaja, tack isåfall! :Phaha vector dom avatarerna har jag på datorn dom är visst snygga!
E ente du känd här Knuckles!!!
Alla vet ju typ vem du e!
Nu e du lite blyg tycker ja! ;)