Hoppa till innehåll

Om Det Funnits En Konkurrerande Sida Med Kvalité..


Caspian
 Dela

Rekommendera inlägg

Senaste tre veckorna så har jag lagt ca 2-3h per dag på Fuska med undantag för en helg. Detta trots att jag studerar på heltid. Sedan så går ju tyvärr den mesta tiden åt att lägg in fusk/spel samt hantera anmälningar men även besvara mejl som kommer. Så det läggs en hel del tid från mig ändå på sidan även om det inte syns då det hamnar mest på underhåll och bakom kulisserna.

 

En ny update av Fuska är på gång och om inget oväntat händer så lanseras den kring årsskiftet.

Detta är vad DU ska lägga ner mer tid på. Resten får dina moderater fixa.

 

INDEED
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Detta är vad DU ska lägga ner mer tid på. Resten får dina moderater fixa.

Men han sa ju precis att han lägger flera timmar per dag för att fixa en uppdatering? Admin jobbar ju två-tre timmar om dagen för att fixa en uppdatering åt er.

 

Edit: Jag tycker hans centerpartister kan fixa det istället!

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste tre veckorna så har jag lagt ca 2-3h per dag på Fuska med undantag för en helg. Detta trots att jag studerar på heltid. Sedan så går ju tyvärr den mesta tiden åt att lägg in fusk/spel samt hantera anmälningar men även besvara mejl som kommer. Så det läggs en hel del tid från mig ändå på sidan även om det inte syns då det hamnar mest på underhåll och bakom kulisserna.

 

En ny update av Fuska är på gång och om inget oväntat händer så lanseras den kring årsskiftet.

Detta är vad DU ska lägga ner mer tid på. Resten får dina moderater fixa.

 

*Trycker på en gilla-knapp som inte finns, men som förhoppningsvis kommer i uppdateringen.* :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är vad DU ska lägga ner mer tid på. Resten får dina moderater fixa.

Men han sa ju precis att han lägger flera timmar per dag för att fixa en uppdatering? Admin jobbar ju två-tre timmar om dagen för att fixa en uppdatering åt er.

 

Edit: Jag tycker hans centerpartister kan fixa det istället!

 

Ja, men den mesta tiden går som sagt åt till att hantera fusk och dylikt. ZnK menar att admin inte borde utföra dessa slags uppgifter eftersom det är moderatorernas jobb.

Förövrigt så håller jag med ZnK.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste tre veckorna så har jag lagt ca 2-3h per dag på Fuska med undantag för en helg. Detta trots att jag studerar på heltid. Sedan så går ju tyvärr den mesta tiden åt att lägg in fusk/spel samt hantera anmälningar men även besvara mejl som kommer. Så det läggs en hel del tid från mig ändå på sidan även om det inte syns då det hamnar mest på underhåll och bakom kulisserna.

 

En ny update av Fuska är på gång och om inget oväntat händer så lanseras den kring årsskiftet.

Detta är vad DU ska lägga ner mer tid på. Resten får dina moderater fixa.

 

Ni alla verkar ha glömt av att admin faktiskt har ett liv.

Detta är egentligen BARA ett forum, och ni förväntar er så jävla mycket mer.

Om ni verkligen inte är nöjda med resultaten som fuska ger så är det bara att lämna sidan.

Om admin nu inte gjorde allt han gör och fokuserade bara på sidan, vilka pengar skulle då betala sidan och låta den vara uppe?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni alla verkar ha glömt av att admin faktiskt har ett liv.

Detta är egentligen BARA ett forum, och ni förväntar er så jävla mycket mer.

Om ni verkligen inte är nöjda med resultaten som fuska ger så är det bara att lämna sidan.

Om admin nu inte gjorde allt han gör och fokuserade bara på sidan, vilka pengar skulle då betala sidan och låta den vara uppe?

Ja, det säger någon varje gång något som detta diskuteras, och samma svar kommer: då får han la låta någon annan hålla på och fixa med sidan? Kanske någon som INTE är över 20 och har ett vuxenliv att tänka på, utan någon som har tillräckligt mycket fritid och som kan tänka sig att ställa upp.

 

Återigen:

Sedan är det upp till er, gillar ni inte hur fuska.se drivs så är det bara att lämna, det vet ni.

"Fan, elen i huset gick, det är bäst jag flyttar"

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan är det upp till er, gillar ni inte hur fuska.se drivs så är det bara att lämna, det vet ni.

"Fan, elen i huset gick, det är bäst jag flyttar"

 

 

Problemet är nu, vi behöver egentligen INGENTING nu, och ändå klagar ni.

Vad fan vill ni ha egentligen?

Som jag sa tidigare, detta är ett forum, ni kan skriva nya trådar och svara, vill ni kunna flyga också?

 

Jag ville ha Gilla-knappen för att minska antal spam-inlägg som t.ex "+1" eller "Hahaha", annars så behövs egentligen inget mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byt ut dom oaktiva modsen och börja fixa om fuska lite kanske?

Bara att byta ut modsen skulle göra stor nytta. Jag tycker att Rapto och Draghon ska ha mycket credit för att vara hyfsat aktiv på forumet. Boffa ser man också lite då och då.

 

Ett förslag är ju att lägga in moderatorer som är kanske 16-20 år som kanske inte har fullt upp på fritiden. Det blir även mycket roligare om man har moderatorer som deltar i diskutioner, istället för att bara visa sig när de låser/flyttar trådar.

 

Btw, någon mer än mig som inte sett Slasktratt, Nafrali, nico, och Xade på forumet på flera månader? De har varit inloggade, men inte visat sig särskilt mycket, vilket jag tycker är tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byt ut dom oaktiva modsen och börja fixa om fuska lite kanske?

Det är inte bara att byta ut, finns inte, vad jag anser, så många lämpliga kandidater.

Sedan är det redan planerat att det ska läggas till nya mods och antagligen så läggs dem in i samma veva som uppdatering vid årets slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Byt ut dom oaktiva modsen och börja fixa om fuska lite kanske?

Bara att byta ut modsen skulle göra stor nytta. Jag tycker att Rapto och Draghon ska ha mycket credit för att vara hyfsat aktiv på forumet. Boffa ser man också lite då och då.

 

Ett förslag är ju att lägga in moderatorer som är kanske 16-20 år som kanske inte har fullt upp på fritiden. Det blir även mycket roligare om man har moderatorer som deltar i diskutioner, istället för att bara visa sig när de låser/flyttar trådar.

 

Btw, någon mer än mig som inte sett Slasktratt, Nafrali, nico, och Xade på forumet på flera månader? De har varit inloggade, men inte visat sig särskilt mycket, vilket jag tycker är tråkigt.

 

Har det slagit dig att de kanske är inloggade för att ta hand om fusk och dylikt, och inte för att vara på forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...