💬
Logga in
Fuska.se

Ditt Namn På Fuska.se.

49 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Därför att det är jag som är Tomten :)

Nivå 5 · Fuskare

Cool story bro!

OnT: Tog bara något :o

Nivå 8 · Veteranfuskare

Mitt nick uppkom under en mycket trevlig kväll sommaren 2009, som innehöll en purjolök, en mycket hungrig jag och en gnutta alkohol. Så efter detta föddes purjo, en väldigt sympatisk man :)

25 Dec 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #44

Jag heter Layton för jag älskar spelet professor Layton. Om ni gillar mysiga spel med småläskiga storys bör ni köpa det ;)

28 Dec 2010
Nivå 5 · Fuskare

Hus-ko.

Nej, skojar bara. Ingen aning faktiskt.

Nivå 4 · Lärling

Ah, som jag älskar historien om hur Tox blev Tox :)

Det var en dag när jag var åtta år, på min bästa väns landställe. Vi hade båda N64 hemma, men hon hade ett SNES på landet som vi spelade på. Hennes Link i ALTTP hette "Tix" och jag tyckte att det var så fint, och ville också ha ett smeknamn. Då jag heter Tove blev det "Tox", och sedan dess har det varit mitt spel/internet alias. Fina minnen, fina minnen <3

29 Dec 2010
Nivå 3 · Lärling

Mitt namn kommer från när en kompis till mig sa "Afrokines" och våran spec matte-lärare hörde det och han börja skratta som en jävla gås.

Nivå 3 · Lärling

Jag heter Lindemann för sångaren i Rammstein heter Till Lindemann. Jag råkar gilla Rammstein.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hette Najca förut, men råkade byta till PPP

Hette Najca för det var mitt smeknamn i 3:an, Heter Nisse Irl

Du kan byta namn, vet du väl?

OnT: Jag heter LOLOL för jag kom inte på nåt. Tänkte på ordet "LOL", som ni vet vad som menas med det. Dubblade ordet. Men nu vill jag inte byta för då kommer mitt kändisnamn inte finnas mer. :(

Nivå 5 · Fuskare

var ett random namn på min gamla Xbox Live gamertag men använder det inte dock för det e hos pappa :P och jag använder DarkRottweiler nu men dock har jag inge internet genom ethernet uttaget i lägenheten för jag har flyttat :( och vi har inte råd heller :(((((((((((((((((((((((((((

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in