💬
Logga in
Fuska.se

Kan Jag Verkligen Bli Tagen?

88 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Kristendomen är ond.

Du skrämmer mig. What is your purpose on this forum? Lägger upp en låt som heter "Fuck your God"? Din avatar? Ofta?

Dyrkar du djävulen eller? Det där forumet du var på måste vara ett skämt. Jag är kristen protestant och det där var verkligen inte vad jag kallar kristet. Och du kallar kristendomen för ond? Eh? :huh:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #62

Det där forumet är ett skämt gjort av en ateist, men alla medlemmar där är kristna för dom förstår inte att det är ett skämt. Och mitt syfte på det här forumet är att diskutera övriga saker, och är det något konstigt med att vara satanist? Ser du det som en ond sak? I så fall, vad är ont med det exakt?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Beror på vilken typ av satanism man befattar sig med, men såvitt jag vet är ingen av grenarna sådär jättetrevlig. Men som sagt är satanism inte på något sätt bättre än kristendom (precis som kristendom inte är bättre än satanism). Båda är lika jävla otrevliga.

Edit: Om du berättade vilken gren inom satanism du tillhörde så skulle det nog vara lättare för folk att lägga fram argument. Bara "satanism" säger inte särskilt mycket.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Gissar på atheistisk satanism, den theistiska sorten är ganska sällsynt.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Ja..jo. Jag skulle helst vilja att han var ännu mer specifik. Det är rätt stor skillnad på LaVey-Satanism och "hö hö hö jag är satanism kolla vad jag är c00l-satanism.", till exempel.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #67
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja..jo. Jag skulle helst vilja att han var ännu mer specifik. Det är rätt stor skillnad på LaVey-Satanism och "hö hö hö jag är satanism kolla vad jag är c00l-satanism.", till exempel.

LaVeyan är mycket intressant.
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ja, för det är ju myyyycket bättre än kristendom.

...not.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #69

Men theistisk satanism är också intressant, jag vet inte vad jag är. Jag antar väl att jag är en ateist som gärna använder satanistiska symboler och ogillar överkristet folk.

Nivå 4 · Lärling

Troll tror att de trollar, medan de i själva verket blir trollade av andra troll genom sin trollning.

Skickligt!

Coolt att vara atheist "som gärna använder satanistiska symboler och ogillar överkristet folk", föresten. Du kommer att växa upp, så jag vill såhär på förhand lägga in en "I told you so", som du kan se tillbaka på när du mognat.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #71

Hela den här tråden är urspårad, känns bara som att vi pratar om min "religiösa åskådning".

↗ till inlägget

Troll tror att de trollar, medan de i själva verket blir trollade av andra troll genom sin trollning.

Skickligt!

Jag vet, det är skitkonstigt.

↗ till inlägget
Coolt att vara atheist "som gärna använder satanistiska symboler och ogillar överkristet folk", föresten. Du kommer att växa upp, så jag vill såhär på förhand lägga in en "I told you so", som du kan se tillbaka på när du mognat.
http://media.urbandictionary.com/image/large/iseewhatyoudidthere-45311.jpg
Nivå 6 · Fuskare

Trådskaparen borde ju förstå att skapa en sådant inlägg kan tas som hot och som kan leda till allvarliga konsekvenser som missuppfattas.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Trådskaparen borde ju förstå att skapa en sådant inlägg kan tas som hot och som kan leda till allvarliga konsekvenser som missuppfattas.

Om hela världen skulle tänka som du, då skulle jag ta självmord.
Nivå 4 · Lärling

Forumet är hellt trög. Dom gör inlägg om 10 orsaker varför gud hatar sverige. Pff my ass. Gud hatar USA och det är hur enkelt som helst att bevisa det. I usa så är det många prostituter och knarkae. Mycket kriminal där. Som att gud hatar sverige. Det är USA som ska bli hatad. Hellt kaos där.

16 Nov 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

http://u.snelhest.org/i/2010/11/14_4920.PNG

http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=50818

Jag känner inte Varg Vikernes, om ni undrar lol.

Kunde du inte länkat lite tidigare till den tråden? -.-

Tar tillbaka det jag skrev, för dom var ju knappast normala där.

↗ till inlägget

Om hela världen skulle tänka som du, då skulle jag ta självmord.

Skulle du inte alls!

↗ till inlägget
Forumet är hellt trög. Dom gör inlägg om 10 orsaker varför gud hatar sverige. Pff my ass. Gud hatar USA och det är hur enkelt som helst att bevisa det. I usa så är det många prostituter och knarkae. Mycket kriminal där. Som att gud hatar sverige. Det är USA som ska bli hatad. Hellt kaos där.
LOOL!
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

för dom var ju knappast normala där.

De anser sig vara lika normal som du anser dig vara faktiskt. Det går inte att objektivt analysera det.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

:_
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

:_

Jaa skaa göra kaos me dom! Och klippa doms tong.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

för dom var ju knappast normala där.

De anser sig vara lika normal som du anser dig vara faktiskt. Det går inte att objektivt analysera det.

Om man är en vuxen människa och tror att jorden är platt då är man förfan inte normal :blink:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Nu när jag läst lite vidare, det kan inte vara något mer än en trollsida. Det är för uppenbart, eller så är de flesta troll iaf :).

Trådarna där det står "why god hates..." så visar dem alltid fel flagga tex..

(edit - eller är det crancy old man som är ett troll :lol:)

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.