Som rubriken lyder, vilka har du varit på?
Själv så har jag bara varit på en, det var när Avenged Sevenfold spelaför inte så länge sedan.
Posta gärna klipp från konserten om ni har :)
Som rubriken lyder, vilka har du varit på?
Själv så har jag bara varit på en, det var när Avenged Sevenfold spelaför inte så länge sedan.
Posta gärna klipp från konserten om ni har :)
Jag har inte varit på några större konserter, men min brorsa var på Status Quo i somras.
Det är ju väldigt dyrt och så men jag kanske ska gå på nån trevlig rockkonsert i framtiden ;)
Har sett Chickenfoot, Slash, Iron Maiden (ska se dom igen i år), Iggy Pop and the stooges och Alice Cooper :D
Kiss 2008
Bob Dylan 2009
typ..? Vill inte gå på något annat än Bob eller liknande. Men är ju typ inga såna här så.
Ac/Dc 2010
I somras var jag på Kiss konserten : Sonic boom - From the beginning to the boom.
Riktigt kraftfullt! Sen tror jag att jag har vart på massor med småband och antagligen glömt det hela dagen efter.
Wolfbrigade
Disfear
Moderat likvidation
Sju svåra år
Inepsy
@ Punk Illegal 2009
↗ till inläggetOmg. Vart såg du dom?? Kilafors förra året? MÅSTE SE DOM.Har sett Chickenfoot, Slash, Iron Maiden (ska se dom igen i år), Iggy Pop and the stooges och Alice Cooper :D
↗ till inlägget↗ till inläggetOmg. Vart såg du dom?? Kilafors förra året? MÅSTE SE DOM.Har sett Chickenfoot, Slash, Iron Maiden (ska se dom igen i år), Iggy Pop and the stooges och Alice Cooper :D
Aa på rockweekend i kilafors och vad jag vet så är det deras enda spelning i Sverige än i alla fall :P
Ozzy osbourne är den enda stora spelningen jag varit på. Var dock lite lamt eftersom att vi hade sittplats. Men ska pa iron maiden och då är det ståplats som gäller. :P
Bullet For My Valentine & Håkan Hellström i år.
Förra året så skulle det ha varit Sonic Syndicate och Lamb of God som skulle ses, men ni vet väl hur den svenska vintern kan vara? Snöström och inställda tåg/bussar...
Eminem - 2009
Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax @Theater live from sonisphere,sofia.
Hmmm...jag gick på min första: Lady Gaga Monster Ball Tour.
Åldersgränsen var 13 år.
Arenan i Malmö.
Ganska kul. :D
7/10
Vet inte riktigt om det var en konsert men det var barnvisor och sånt när jag var liten och det var kul Älskade Twinkle twinkle lillte star!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in