↗ till inläggethur började du spela runescape?
var det en vän som tipsade?
hittade bara reklam om det?
eller hur gick det till?
En vän tipsade mig.
↗ till inläggethur började du spela runescape?
var det en vän som tipsade?
hittade bara reklam om det?
eller hur gick det till?
En vän tipsade mig.
I 5an kanske, alla tyckte det var jättehäftigt med rustning och svärd o.s.v. Så kompisgänget spred "nyheten" fort.
Typ i 4:an, alla sa att det äger osv. Så jag testade... Tyckte det var rätt roligt men sedan blev det tråkigt och jag slutade.
Satt på biblioteket och spelade sönder deras datorer hela dagarna. Spelade mest Tibia. Va värsta internetcaféet där nästan, 4 datorer. Fanns några andra där som gjorde samma sak, vi var kanske 5 stamkunder som kom dit då och då och spelade tills att de till slut förbjöd spel på datorerna. Där tipsade någon mig om Runescape och jag började spela det.
När de förbjöd spel på datorerna var det typ nästan ingen där, så vi skaffade bredband hemma(56k modem :kung: innan) och lirade där istället.
↗ till inläggetLjudet när man skulle logga in på 56k modem < 3När de förbjöd spel på datorerna var det typ nästan ingen där, så vi skaffade bredband hemma(56k modem :kung: innan) och lirade där istället.
En kompis till mig och hans brossa snacka om att det var as kul och sånt jag provade det var faktiskt kul men man tröttnade till slut! Men ibland spelar jag och då är det kul!
Min bästa kompis i 7:an spelade. Jag hade sett honom spelat och kunde grunderna, så vi började snacka om det i skolan tills vi båda var riktigt sugna på att börja spela tillsammans och "teama" genom att vi drog upp varsin "halva" av alla skills så att vi kunde kompensera varandra. Jag hade inget acc då så jag skapade ett och började spela. Har spelat av och till sen dess, det blir allt mer sällan.
Började för typ... 7 år sedan... inte kommer jag ihåg o.O
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in