Hoppa till innehåll

Rökning


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 154
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Röker du eller har du testat?

Nej

 

2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel?

Bara om de blåser det i ansiktet på en eller liknande, annars kunde jag inte bry mig mindre om vad andra gör.

 

3.Tycker du att rökning ska förbjudas?

Vet inte, det spelar ingen direkt roll.

 

4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts?

Troligtvis inte.

 

5. tycker du att det är coolt att röka?

Inte direkt, varför skulle det vara coolt att ta droger?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Röker du eller har du testat?

Jag röker.

 

Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel?

Nej

 

Tycker du att rökning ska förbjudas?

Nej

 

Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts?

Tveksamt

 

Tycker du att det är coolt att röka?

Med en redan cool framtoning ser personen ännu coolare ut när han röker. Är det däremot ett drägg som står där och puffar ser det bara ännu mer dräggigt ut. Äldre herrar som röker pipa är alltid coola, och en tjej som använder cigarettmunstycke kan vara skitsexigt. Killar kan också använda sådana, men igen så krävs det en viss utstrålning och stil för att inte se för feminina ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen när blev rökning en drog? Har jag missat något?

Nikotin är en drog ja ;) Bland dem mest beroende framkallande idag som man får i sig ifrån cigaretter, tobaksföretagen har tillsatt en massa senaste 30 åren för att kroppen ska bli beroende av nikotin snabbare.

Egentligen kan man bryta beroendet av nikotin på en vecka, det är bara vanan människor har problem med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med en redan cool framtoning ser personen ännu coolare ut när han röker. Är det däremot ett drägg som står där och puffar ser det bara ännu mer dräggigt ut. Äldre herrar som röker pipa är alltid coola, och en tjej som använder cigarettmunstycke kan vara skitsexigt. Killar kan också använda sådana, men igen så krävs det en viss utstrålning och stil för att inte se för feminina ut.

Om man står och eldar lite på ett papper, är det lika coolt? Eller ett torrt löv?

 

Det glöder ju lite och ryker.

 

-----

 

För mig är det högst oklart varför man skall suga i sig en av de mest giftiga substanserna människan känner till. Vad blir nästa coola grej liksom? Gnida in sig med polonium-210?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man står och eldar lite på ett papper, är det lika coolt? Eller ett torrt löv?

 

Det glöder ju lite och ryker.

 

-----

 

För mig är det högst oklart varför man skall suga i sig en av de mest giftiga substanserna människan känner till. Vad blir nästa coola grej liksom? Gnida in sig med polonium-210?

Det jag tror Whore menar är-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...ja? Men hur många ser ut som Clint Eastwood gör i sina western-filmer? Det är inte riktigt ett relevant exempel.

 

Jag vill veta vad som är coolt med att stå och suga på ett rör av papper med torkade växter, kemikalier och annat i. Och inte bara "för att det är estetiskt tilltalande". Varför är det coolt/snyggt/whatever?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...