Hoppa till innehåll

Minecraft Bilder På Era Verk


A16
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

ehhh de kommer ju inte vara en beta för alltid? släpps 11/11/11 annars om du vill vänta och betala 50 spänn extra ;)

 

Lol, världen går under, måste betala hela 50 spänn extra, oh my god.

 

Du har inte alla hästar i stallet va?

omg sluta med den där löjliga fonten..

 

Varför ska jag betala för ett icke färdigutecklat spel? Jag fattar väl att man inte behöver köpa det två gånger, men vem vet hur det är när spelet släpps på riktigt? Tänker inte betala för ett spel som jag "tvingas" uppdatera som helt plötsligt får en uppdatering som jag inte tycker om.

 

Jag skulle vara glad ifall någon Beta-testade allting jag gjorde helt gratis, rapporterade buggar och liknande så jag kan släppa en helt färdig och buggfri produkt. I värsta fall får man kanske betala en slant för att få folk att göra det. Men ta betalt för att jag kan göra en produkt bättre? Njae..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, världen går under, måste betala hela 50 spänn extra, oh my god.

omg sluta med den där löjliga fonten..

 

Varför ska jag betala för ett icke färdigutecklat spel? Jag fattar väl att man inte behöver köpa det två gånger, men vem vet hur det är när spelet släpps på riktigt? Tänker inte betala för ett spel som jag "tvingas" uppdatera som helt plötsligt får en uppdatering som jag inte tycker om.

 

Jag skulle vara glad ifall någon Beta-testade allting jag gjorde helt gratis, rapporterade buggar och liknande så jag kan släppa en helt färdig och buggfri produkt. I värsta fall får man kanske betala en slant för att få folk att göra det. Men ta betalt för att jag kan göra en produkt bättre? Njae..

Behöver du inte alls.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behöver du inte alls.

Men omg.. Satte ordet Tvingas i citattecken av en anledning. Trodde inte någon skulle vara så retard att han inte fattade, så förklaringen uteblev.. Självklart "tvingas" jag inte att uppdatera, men om jag vill spela på onlineservrar så måste jag ha senaste versionen. Kan inte ens köra en egen server med en gammal version.

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...