💬
Logga in
Fuska.se

Tipsa/dela Med Trådar/ämnen

24 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Känns bättre att det finns en gilla-tråd funktion än inlägg.

Hur så?
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Måste dock säga att jag hoppades mer på en inlägg-gilla funktion. Det känns som att det finns mer att använda det till.

Känns bättre att det finns en gilla-tråd funktion än inlägg.

Vad är det tänkt att gilla i tråd väg? "Vad Har Du Gjort Idag" Hell Yeah, tummen upp där! Eller? Ser du ofta folk skriva +1 till trådar?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Om man tycker ämnet är intressant, eller om man fått hjälp bara för att någon skapade den tråden. Om det blir + till inlägg så kommer den antagligen bara bli överanvänd och sen kommer den bara vara där, helt värdelös som kalendern är.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Hela idén med min gilla tanke var att man skulle slippa onödiga inlägg som uppfyller samma funktion som om man bara skriver att man gillar inlägget, och dessutom att man ska kunna säga att man gillar något som någon sa utan att behöva tillägga något själv eller riskera en varning.

Sen att det blir överanvänt tycker jag är ett lite uttjatat argument. Vad har man egentligen som talar för att det kommer bli överanvänt?

25 Dec 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Tror detta kommer funka, och att det blir ganska svårt att fixa det på varenda inlägg som görs.

Tror detta är mer att testa och se hur det funkar grej

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in