💬
Logga in
Fuska.se

Ruby/sapphire

194 svar · startad

(ville10 @ 11/06-2004 11:26:06)

Blir det alldeles förvånat här om jag säger att Mudkip är en Water/Ground Pokemon?Jag blev inte förvånad när han lärde sig Normal/Fight/Water/Ground/Ice/Rock attacker.

Asså Mudkip är inte Ground, bara Water. Men när han utväcklas blir han Water/Ground.

Smart tänkt... märkte det inte själv ;)
13 Jun 2004

jo, han e också riktigt ful :lol:

combusken e ju riktigt ful :P

håller med

Combusken är inte ful Groovyle e fulare!! alla i gräs alltså Treecko, Groovyle och Sceptile är skitfula jämfört med dom andra... gå in på serebii.net och gå in på Fake pokémon så finns där fula Kyogre Groudon och en annan enhörningsliknande Swampert..

Ja gillar Groovyle :D

16 Jun 2004

Swampert e myyyyyycket coolare än Sceptile!!!

Swampert äger lugnt(inte lugnt direkt men det är min åsikt) :meddum:

:lol: Hehe Sceptile e ju riktit ful men han ägeeeeeer om man ska fånga pokémon.. han kan false swipe som gör att dom får minst 1 HP kvar! Och han e den som äger i Speed av alla som man kan börja med!

ja sceptile ÄGER :D

swampert är ju bara ful :P

Och Blaziken är hur cool som helst :lol:

Torchic så klart ;D

17 Jun 2004

Ja, välj Treecko eller Torchic (till dom som inte valt än :P )

i sapphire ska man välja torchick han vinner vilket gym som heslt men vatten gymmet tar kyogre hand om me thunder och zap cannon B) B) B) :) im the devil :evil:

1treeko

2mudkip

3torchic

1 Torchic

2 Mudkip

3 treeko :meddum:

:DMen på första gymmet om man har Torchic så är det lite svårt men om man har combusken så är det bara att göra dubble kick! Det blir easy då! :D

Eller så kan man fånga Wingull. Då blir det också lätt.

eller så kan man träna ;)

18 Jun 2004

det e meningen att man ska ha en Combusken om man börjar med torchic... alla börjare har en super efektiv attack mot fösta gymmet.. water gun absorb och doubble kick.. men man måste ente ha andra utväcklingen för att ha en super med dom andra så första gymmet bler en utmaning med torchic/combusken.. och gräs ocj vatten är bättre än fight på sten.. och då blir dom andra gymmmen lätta för blaziken /combusken men svåra för dom andra :) därför alla som inte valt ännu ta Torchic!

22 Jun 2004

Jag Tycker att du ska välja mudkip för när han är Swampert och kan exm Surf Dive ice beam och Blizzard

så slår han ner Fire Type och Grass Type

här är start pokemona på bäst plats och Sämst

1 Mudkip

2 Torchic

3 Treeko

Dive Kan ta bort Confosen (Eller hur det nu stavas) om du har tur

Blizzard och Ice beam är båda Ice type och slår ner Treeko änkelt

surf slår ner Torchic änkelt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in