Hoppa till innehåll

Vilken Artist Gillar Ni Verkligen Inte? Rentav Hatar?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hatar du henne bland annat för att hennes häst heter Alexander? :D

 

Alltså, grejen med Amy är väl att hon behandlas som en småunge av media liksom. Hon är väl ändå runt 17 nu? Kolla på andra sångerskor i den åldern, de behandlas inte alls på samma sätt. Man vill väl att hon ska vara populär hos ungarna. Hon är väl ingen dålig sångerska, så, egentligen? Jag vet inte! Jag lyssnar inte på Amy.

 

Jag hatar nog ingen artist. Finns vissa musikstilar jag tycker sämre om, men eh, hata känns alltid onödigt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar du henne bland annat för att hennes häst heter Alexander? :D

 

Alltså, grejen med Amy är väl att hon behandlas som en småunge av media liksom. Hon är väl ändå runt 17 nu? Kolla på andra sångerskor i den åldern, de behandlas inte alls på samma sätt. Man vill väl att hon ska vara populär hos ungarna. Hon är väl ingen dålig sångerska, så, egentligen? Jag vet inte! Jag lyssnar inte på Amy.

 

Jag hatar nog ingen artist. Finns vissa musikstilar jag tycker sämre om, men eh, hata känns alltid onödigt. :(

Om du kollat på Melodifestivalen borde du ha sett henne. Hon sjöng bl.a "Thank you" och "It's my life". Båda låtarna sög. Hon har en sån barnslig sångröst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kollat på Melodifestivalen borde du ha sett henne. Hon sjöng bl.a "Thank you" och "It's my life". Båda låtarna sög. Hon har en sån barnslig sångröst.

Fast sen får man ju tänka att de låtarna i Melodifestivalen oftast är väldigt styrda. Kan väl inte säga något om hennes röst om det är den du stör dig på, men uppträdandet och låten i helhet. Andreas Johnson till exempel, hans låtar i Melodifestivalen är jag inte alls särskilt förtjust i men börjar man kika på hans album finns det massor med extremt bra låtar. :(

Redigerat av umbhax
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eminem e skit

Fast nä.

Inte för att jag är världens beundrare av rap/hip-hop, snarare tvärt om, men Eminem kan sin sak, även om han är lite oseriös emellanåt.

Hata är väl att ta i, men ett band jag verkligen inte står ut med är Coldplay.

 

+1 like a baws.

 

Denna lista skulle kunna bli vansinnigt lång, men jag hatar väl det mesta på P3s A-rotationer, och liknande kommeriellt skräp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Från afrokines! (han är varnad!)

 

Jag hatar:

 

Slipknot, för att dem tror att dom är så metal (men hur metal är det att rappa och använda turntables?) men egentligen är dom några av världens största posörer. Och dom kan inte acceptera faktumet att dom sålde ut på albumet IOWA. Det typiska Slipknot-fanet är ett sådant som helt plötsligt tror att dom har haft en dålig uppväxt och inte kan acceptera andra band som faktiskt är true.

 

Dead Kennedys (jag hatar bara nya Dead Kennedys), ja man kan fråga sig varför jag hatar ett band som Dead Kennedys. Anledningen är att Jello Biafra inte är med längre och dom sålde ut och nu finns deras kläder på Hot Topic. -.-

Hur punk är det egentligen?

 

Lady Gaga, snacka om attention-whore...

 

Timbaland, för att han helt enkelt kopierade en låt som någon finne Janne Suni hade gjort utan tillåtelse, och Janne Suni ville inte stämma Timbaland med tanke på att Timbaland säkert har miljonärs-advokater. Tänk hur desperata folk är för pengar och uppmärksamhet nu för tiden...

 

Bullet For My Valentine, AGHHHH!!! Jag blir förbannad...

 

Dead By April, ditto.

 

Lil Wayne, han tror verkligen att han är gangsta och gör världens bästa hiphop? Seriöst, Lil Wayne förstör genren hiphop. Hiphop handlar inte om att knulla horor och rymma från snutjävlarna, det handlar om rhytm, taktkänsla och talang. Lil Wayne ger förfan hiphop ett dåligt rykte, jävla pengahora.

 

Här har ni riktig hiphop:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar iallafall låten som går något med "When I see your face...". Spelas fan överallt. Sen är det ju helt sjukt att Sean Banan ligger högst upp på spotify med sin jullåt nu, vad är det med människor :unsure: Han tål jag inte, även fast han inte är artist direkt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Från afrokines! (han är varnad!)

 

Jag hatar:

 

Slipknot, för att dem tror att dom är så metal (men hur metal är det att rappa och använda turntables?)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rapmetal

 

Rage against the machine <3

 

Annars så är jag starkt emot alla random artister så gör nån technohiphop karriär, som typ akon och allt vad dom heter.

Redigerat av Caapow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...