vilken är den bästa filmen du har sett? :)
Bästa Filmen
Falling Down, Crash, American History X, Pulp Fiction, Blade Runner, Into the Wild, Singing in the Rain, Se7en, Office Space. Och så, jag orkar inte göra nån jättelista.
↗ till inläggetIndeed :)American History X,
Jag måste säga att The Departed är den bästa film jag sett, alla skådespelarna är lysande filmen igenom.
Blade Runner. Mitt gillande börjar redan vid min förkärlek till post-apokalyptiska dystopier, och i kombination med film noir, ett lysande stämningsfullt soundtrack och Roy Battys monolog sekunderna innan det bittra slutet - som i sig skulle kunna utgöra en hel film - gör att denna platsar allra överst på min lista.
Gökboet, Shutter Island, Donnie Darko typ.
Forrest Gump Helt Klart :D :cool:
Forrest Gump är bra, men man har ju sett den typ fem gånger =/
↗ till inläggetingen Drama Film Slår den filmen Helt klart den bästa jag settForrest Gump är bra, men man har ju sett den typ fem gånger =/
Avatar, Inception, Saving Private Ryan, Full Metal Jacket
↗ till inlägget↗ till inläggetingen Drama Film Slår den filmen Helt klart den bästa jag sett :DForrest Gump är bra, men man har ju sett den typ fem gånger =/
I lol'd.
Är galet förtjust i Watership Down.
Stinsen brinner.. Filmen alltså
Sjukt bra film, feelgood-film när dne är som bäst ! Kan sitta och kolla på den flera gånger i sträck, underbara musikaliska nummer blandas med roliga karaktärer och klockrena skämt filmen igenom ! Kärlek till den!
Almost Famous, Saving Private Ryan och The Departed.
Jag älskar Disneyfilmer, speciellt Lejonkungen :)
Jag gillar också Avatar, Kung Fu Panda, Rattatoiulle, Mamma Mia och Mean Girls.
↗ till inlägget._.ingen Drama Film Slår den filmen Helt klart den bästa jag sett
Revolutionary road är också väldigt bra :D
Saving private ryan, Inception och Avatar
Forrest gump, The shawshank redemption, Saving private ryan, Band of brothers (serie) och LOTR trilogin.
Valda med omsorg ;)
Hmm, kanske Vi hade i alla fall tur med vädret. tycker den är rolig! Repmånad är också kul, älskar Jan Edvard Carlsson i den filmen!
Jag gillar även Rocky Filmerna, för mer info kolla min press.
A Perfect world med Kevin Costner, möjligen... den står iaf högt upp på listan.