Hoppa till innehåll

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?


Raeven
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag minns när jag var ny på fuska. Kommer inte ihåg exakt hur gammal jag var men jag väl kanske 12-14.

På den tiden hade jag aldrig ens hört talas om Facepalms och -.-' och annan tråkmåns attityd.

Jag brukade fråga om hjälp när jag fastnade på spel och jag fick alltid seriösa svar.

Jag var ny och lyckades samla på mig 3 varningar efter ett tag, hehe.

Därefter tog jag en paus från fuska på några få år, gjorde en fräsch comeback med det nya användarnamnet Chilla. När jag kom tillbaks var det inaktivt och folk hade blivit oseriösa och osjyssta. :huh:

 

Inte konstigt om en P12'a skriver lite konstigt eller beter sig lite omoget, det är en 12-åring vi snackar om.

Vi har också vart 12-åringar någon gång visst? Respektera varandra.

Var lite sjyssta bara, så svårt är det inte. :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag minns när jag var ny på fuska. Kommer inte ihåg exakt hur gammal jag var men jag väl kanske 12-14.

På den tiden hade jag aldrig ens hört talas om Facepalms och -.-' och annan tråkmåns attityd.

Jag brukade fråga om hjälp när jag fastnade på spel och jag fick alltid seriösa svar.

Jag var ny och lyckades samla på mig 3 varningar efter ett tag, hehe.

Därefter tog jag en paus från fuska på några få år, gjorde en fräsch comeback med det nya användarnamnet Chilla. När jag kom tillbaks var det inaktivt och folk hade blivit oseriösa och osjyssta. :huh:

 

Inte konstigt om en P12'a skriver lite konstigt eller beter sig lite omoget, det är en 12-åring vi snackar om.

Vi har också vart 12-åringar någon gång visst? Respektera varandra.

Var lite sjyssta bara, så svårt är det inte. :bah:

Bra skrivet. Kommer ihåg när jag var typ 9 år och kom till forumet. Då respekterade folk varandra och var trevliga. Stack efter ett tag och kom tillbaka efter några år och gjorde denna användare. Då var det inte alls likadant.

 

Jag har aldrig varit en p12 :)

 

Facepalms, vad är det egentligen, jag fattade inte?

För NÅGON skrev det i min gb och la upp en bild med en kille med huvudte i handen i min tråd :(

 

Men att ta bort de där facepalms verkar ju trevligt...

Facepalm är typ ett lite mer otrevligt sätt att visa att någon har failat, typ som att sucka åt någon som säger något helt korkat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig varit en p12 :)

 

Facepalms, vad är det egentligen, jag fattade inte?

För NÅGON skrev det i min gb och la upp en bild med en kille med huvudte i handen i min tråd :(

 

Men att ta bort de där facepalms verkar ju trevligt...

Facepalm kan menas med "hur korkad är han/hon?"

det är väldigt otrevligt och inget som bör finnas överhuvudtaget <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Facepalm kan menas med "hur korkad är han/hon?"

det är väldigt otrevligt och inget som bör finnas överhuvudtaget <_<

Jag fattar inte någon facepalmade mig för typ ingenting i tråden professor Layton i Ds-forumet (vet ej hur man länkar)

Inge schysst alls.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra skrivet. Kommer ihåg när jag var typ 9 år och kom till forumet. Då respekterade folk varandra och var trevliga.

Det var härliga tider det

Kollade igenom mina gamla trådar i forumet när jag bl.a kunde ha (hehe) spammat sönder forumet med hjälp om Gran Turismo 4 :D

 

Stavade hur konstigt som helst, typ: "Behuver hjelp med än (en som i 1) barna som ja inte hitar, var fins den???????"

 

Fick skit mycket hjälp, och ingen klagade på felstavningen, iallafall inte vad jag såg

 

Nu har det gått två år, och nu kan man bli sönder spammad på äldre människor som klagar på "enda" och "ända"

 

Och detta är endå TVÅ år :(

 

himla sorligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var härliga tider det

Kollade igenom mina gamla trådar i forumet när jag bl.a kunde ha (hehe) spammat sönder forumet med hjälp om Gran Turismo 4 :D

 

Stavade hur konstigt som helst, typ: "Behuver hjelp med än (en som i 1) barna som ja inte hitar, var fins den???????"

 

Fick skit mycket hjälp, och ingen klagade på felstavningen, iallafall inte vad jag såg

 

Nu har det gått två år, och nu kan man bli sönder spammad på äldre människor som klagar på "enda" och "ända"

 

Och detta är endå TVÅ år :(

 

himla sorligt

Det heter faktiskt sorgligt!

Nej, jag skojade bara, jag stör mig inte på stavfel i alla fall :)

Men för mig, när jag var yngre på fuska.se, det var inge bra för mig.

Oj, oj, jag blev kallad allt från skitunge, snorunge, tioåring, bortskämd unge, lär dig stava och du suger javla n00b.

 

Men sen var det faktiskt ganska bra under min tid som "TheQueen"

 

Och nu, har jag hittar massa fiender, japp, det är tyvärr många som är oshyssta...

Och för flera år sen var det ju fullt med trådar i alla ämnen, nu är det ganska tomt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det heter faktiskt sorgligt!

Nej, jag skojade bara, jag stör mig inte på stavfel i alla fall :)

Men för mig, när jag var yngre på fuska.se, det var inge bra för mig.

Oj, oj, jag blev kallad allt från skitunge, snorunge, tioåring, bortskämd unge, lär dig stava och du suger javla n00b.

 

Men sen var det faktiskt ganska bra under min tid som "TheQueen"

 

Och nu, har jag hittar massa fiender, japp, det är tyvärr många som är oshyssta...

Och för flera år sen var det ju fullt med trådar i alla ämnen, nu är det ganska tomt...

Hur länge sedan var det? Har du haft en användare tidigare eller?

 

För typ 4+ år sedan, när jag reggade mig, så kunde jag inte heller stava. Men ingen sa något om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...