Hoppa till innehåll

Bug


MisterX
 Dela

Rekommendera inlägg

Några medlemmar är nog borttagna från sidan helt, medans några bara är bannade. Så varför ens visa bannade medlemmar där, det behövs ändå inte. Onödigt att lägga arbete på det isåfall, då man lika gärna kan skriva in användarnamnet och söka på sökfunktionen på forumet för att sedan gå in på profilen på det sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bannade medlemmar kan man aldrig se i sök-funktionen, du kan däremot se deras profil om du har en direktlänk dit... Tror jag.

 

Jag tycker att man ska kunna söka på bannade medlemmar också.

Agree.

På medlemslistan behöver de ju inte stå men det var bra idé det där med sökgrejen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bannade medlemmar kan man aldrig se i sök-funktionen, du kan däremot se deras profil om du har en direktlänk dit... Tror jag.

 

Jag tycker att man ska kunna söka på bannade medlemmar också.

http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Search&f=

 

Skriv in användarnamn där det står att man ska göra det, om h*n postat minst ett inlägg (eller tråd) så ser man denna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att användare som inte postat något på 2 månader borde typ hamna i medlems gruppen "Inaktiv" och inte synas på sökresultaten, om man inte typ ställer in någon inställning som typ "Visa inaktiva medlemmar" "Visa Bannade medlemmar"

Redigerat av PPP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...