Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag råkar ha cirka 10mil och är f2p och undrar något roligt dyrt meningslöst skräp att köpa för pengarna? Te.x party hat, bara billigare.

Skrivet

Jag råkar ha cirka 10mil och är f2p och undrar något roligt dyrt meningslöst skräp att köpa för pengarna? Te.x party hat, bara billigare.

P-Hat för 10mille??!

....

OnT: Jag vet faktiskt inte så mycket om f2p rares, men något skall det väl finnas?

Mezox, Rapto eller någon av de andra lite veteranaktiga spelarna vet väl mer. :P

Skrivet

Det finns ju vissa "rares" som f2p har tillgång till, dock så ligger dem långt över 10m. ;)

Sedan så tycker jag att du spar pengarna och investerar dem på något annat fast på member.

Skrivet

Du tar alla dina pengar, köper uncut diamonds och hoppas på att dom går upp i pris, risky men gör du rätt så kan du tjäna grovt mycket :D

Skrivet

Du tar alla dina pengar, köper uncut diamonds och hoppas på att dom går upp i pris, risky men gör du rätt så kan du tjäna grovt mycket :D

Går den ej upp i pris kan man köpa membership och crafta Diamond Bolts (e) av dem. De, däremot, går alltid åt.

• Skapa ny...