knark Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 mm som imaiden fast jag har bara en brosha dricker inte cola så den kan inte va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 Hur kan en tråd som denna vara öppen? lås skiten. Eller är det okej med list-trådar? I alla fall så älskar jag mig själv väldigt mycket. Finns ingen sötare än lilla mig, hihi.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 I alla fall så älskar jag mig själv väldigt mycket. Finns ingen sötare än lilla mig, hihi.. :)Instämmer :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Instämmer :wub:Du kan vara söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Jag älskar mina föräldrar, och jag älskar min bror så mycket. Jag typ avgudar honom, han är en stor förebild för mig. Min syster är jag inte like nära, men det ordnar nog upp sig till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 LOLOL :) Plus min familj och mina nya elgitarr, yay! I min släkt just nu är jag mest förtjust i min mormor och min yngsta morbror, alltså mammas lillebror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Familjen, mina närmaste vänner, Anthony Kiedis, Flea, John Frusciante, Lauren Faust och Dave Grohl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Ingen, jag har ett hjärta av sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Ingen, jag har ett hjärta av sten.Inte ens mig? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Mig själv, min familj. Resten har inte förtjänat min kärlek än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Jag har kommit fram till att jag faktiskt älskar en av mina kompisar. Alltså på ett kompisvis då. :o Annars älskar jag min familj såklart och min flickvän. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 En tjej i min klass. Hon heter Matilda, Men jag är ju bara 11 år så det är väl bara en sån där skol grej. :} (hon är så söt....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.