Dave37 Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Inte ens mig? :(Jag visste att en sån kommentar skulle komma. ;) :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 En tjej i min klass. Hon heter Matilda, Men jag är ju bara 11 år så det är väl bara en sån där skol grej. :} (hon är så söt....)Naw :wub: OnT: Familj, vänner, släktingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 Naw :wub: OnT: Familj, vänner, släktingar.pussycats utseende :wub: samt min familj, och min katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 (redigerat) pussycats utseende :wub: samt min familj, och min katt :cry: :unsure: Redigerat 30 Oktober 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 :cry: :unsure:men du är ju så jävla söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 30 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2011 Layton <3. Och mina föräldrar såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Fuskas medlemmar. :wub: Eller de flesta iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jag tycker väldigt mycket om min mormor. Men jag gillar ingen av mina fyra mostrar. En gång när dom var fulla försökte dom få mig att dricka sprit. (lol? xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Layton <3. Och mina föräldrar såklart.:D <3 Jag tycker väldigt mycket om min mormor. Men jag gillar ingen av mina fyra mostrar. En gång när dom var fulla försökte dom få mig att dricka sprit. (lol? xD)Oj då, det var ett... oansvarsfullt beteende :o OnT: vad stor tråden blev hehe :SMin syster är helt underbar. Nu har vi inte setts på jättelänge och hon hälsar på en vecka så då är vi extra snälla mot varandra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 vad ska man säga då? min familj e ju skittråkig, förutom min faaar! men sen finns det ju andra jävligheter som ställer till det och sånt </3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Min flickvän :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Min bästa vän, lillebror och flickvän är dem jag älskar mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.